Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RW

RoninW

12. 1. 2011 10:05
hodně opatrne

 s tím obžalováváním a strkáním do vězení. Ono se  může lehce stát že každý trouba co nedobrzdí ,protože se bude věnovat  navigaci, sexu, pití, jídlu, kouřední, mobilu, vysílačce, šminkám (nehodícíse škrtněte) bude najednou vychytrale tvrdit že dotyčný jej předjel a dělal na něj gesta. Když tam nebudou kamery je to slovo proti slovu (svědci jsou irelevantní), navíc je to lehce zneužitelné proti komukoli, koho budete chtít "zničit, poškodit odstranit" (nehodícíse škrtněte)

0 0
možnosti
PN

viglib

11. 1. 2011 22:17
Myslim, ze by nemuselo byt tak tezke

prokazat umysl ohrozit ridice za sebou, jak pise autor. Hlavne proto, ze se to nestalo podle svedku poprve. Nakonec kdyby to tak nebylo, tak by se ten pripad vubec nedostal az k tomu, abychom si tady o nem psali, ze?

Pripomina mi to jednu prupovidku k pripadu Drobil, kdy autor konstatoval, ze cela kauza byla jasna vsem krome pravniku. Ovsem soudce by tu mel byt od toho, aby zakony interpretoval dle jejich smyslu, nikoliv dle jejich doslovneho zneni.

0 0
možnosti
B

Beldor2

11. 1. 2011 18:50
hmm...

Vy na to jdete logicky,ale to se v dnesnim svete nic nechapajicich , ale zato hodne angazovanych idiotu nenosi.. ::() , prectete si diskuzi a ty desitky dementnich argumentu jako od chovancu nekterych ustavu a mozna pochopite proc je to tak jak to je...:-PRv

0 0
možnosti
KD

divilek

11. 1. 2011 18:02
Nehledat úmysl v zastavení v rychlém pruhu...

ze 130 na 0 km/h... Ach, jo. Rv Zvláště když tu prasárnu udělá 2x za sebou...

0 0
možnosti
G

gavial.cz

11. 1. 2011 17:05
Kdyby to bylo poprvé, tak možná ...

No, nebylo to poprvé. ;-)

0 0
možnosti
JK

Indi.HK

11. 1. 2011 15:02
Až pojedete kolem

Tak vám za kandelábrem vyskočím před auto. Budu pak prohlašovat, že jsem vás chtěl jen postrašit.

0 0
možnosti
JM

janacz

11. 1. 2011 11:49
Strašení na cestě

....... zřejmě nechtěl přímo ublížit a poškodit, chtěl nejspíš v první řadě jen postrašit a....

V dané situaci myslím může být strašení nevhodné nebo nebezpečné. Ať straší někde jinde třeba rovnou na hřbitově. ;-D

0 0
možnosti
PR

ununun

11. 1. 2011 15:02
Re: Strašení na cestě

bu bu bu ty syčáku! kousni si pěkně do airbagu, zpřerážej si hnáty, rozflákej si auto o moje, mě to pojišťovna zaplatí a aut mám taky dost :-)

0 0
možnosti
VS

Astaroth

11. 1. 2011 10:28
orgasticke kvileni na webu automobilistu

Znama mekka dravych a dynamickych automobilnich nadsencu okolo dfens.cz jiz opet souzni s piratem a v diskusich prekonavaji veskere jimi nastolene standardy egoismu frustrovanych obeznich tricatniku, viz:

qwas.w - qwas.w Mě se stalo něco podobného. Po jedné silnici si to šinul asi 50-60 letej strejda v Hondě CRV vytrvale 70 kph a pochopitelně co nejblíže k středové čáře. Přitom ona silnice je široká a není problém aby se vešla tři os. auta vedle sebe . Dlouho tam i fungoval systém jízdy že běžný provoz cca 120-130 a pomalejší se drželi u kraje - a bez problémů.No nic na mé naléhání nereagoval - a jelikož jsem spěchal, tak mi taky "bouchly saze" a tak nějak jsem ho odsunul blíže ke kraji. Stálo mě to trochu odřené pravé zadní dveře. Ustál to a tak jsem nijak nepokládal za nutné nějak se po tom pídit dále. Navíc jsem pomohl té dlouhé koloně, co se za ním postupně vytvořila, že ho mohli normálně předjet. V dnešní terminologii jsem tedy pirát non plus ultra a požírač dětí...

0 0
možnosti
SP

StanleyP

11. 1. 2011 10:51
Re: orgasticke kvileni na webu automobilistu

A hlupák!

0 0
možnosti
MM

MaRaB

11. 1. 2011 10:20
Bl-bec

Nerad hodnotím krátce, úsečně, nevypadá to dobře a vyvolává to dojem o pisatelově rozumové stránce, zde ale učiním výjimku, pisatel blogu je prostě bl-b.

0 0
možnosti
V7

Vasco 75

11. 1. 2011 23:26
Re: Bl-bec

Bl-b je zejména ten, kdo si ani nepřečte článek a pouze na základě přelouskání nadpisu, nazve autora bl-bem...:-P

0 0
možnosti
MS

majkl1

11. 1. 2011 9:35
No,

to obecné ohrožení by mohli ještě přidat. Jinak s Vámi naprosto nesouhlasím. Už jen předjížděním zprava se dopustil vážného dopravního přestupku. A když už jsme u toho "rušení" obvinění, odmítáni vazby etc. - vždy mne potěší, že před zákonem jsme si rovni a rovnější. Tak to má, soudruzi byt, jinak nemuže byt ta duvěra.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.