Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pilinazlenina

5. 1. 2011 18:55
lacina

" jednička mezi piráty, totiž opravdu úmyslně na zdraví ublížil a cizí věc poškodil."

Tak takovouhle blbost může napsat snad jen chudák co nevychodil ani mateřskou školku.

Lacinův manévr jenom velikou náhodou neskončil obráceně - jeho těžkou havárií. Nehoda dopadla jak dopadla díky řidičskému (ne)umění té ženské co řídila mazdu.

0 0
možnosti
G

glem

5. 1. 2011 19:18
Re: lacina

;-D

0 0
možnosti
BCM

bořič cenzorových mýtů

5. 1. 2011 18:53
Tyhle lidi se mi líbí....

Už v dobré autoškole se řidičům připomíná, že auto je ostře nabitá zbraň a proto se s ní má chovat každý velice opatrně. Když vezmu pistoli a začnu střílet lidem těsně vedle hlavy, bude to autorovi dílka připadat normální. A že mi to jednou nevyšlo a trefil jsem i tu hlavu??? No a co, přece jsem nechtěl do hlavy, jen vedle, prostě jen ta smůla, že jsem měl křivou mušku tak jsem se trefil. A podle autora se nic neděje, přece jsem nechtěl ;-O;-O;-O;-O

0 0
možnosti
J

jananovakova

5. 1. 2011 21:03
Re: Tyhle lidi se mi líbí....

hezky řečenoR^

0 0
možnosti
G

glem

5. 1. 2011 18:49
...

Aha... takže když na vas najedu autem, nedobrdim to a zabiju vás tak jsem vlastně skoro nic nespáchal, protože jsem nechtěl  ;-D

0 0
možnosti
PV

Alcator

5. 1. 2011 21:09
Re: ...

další co to nedočetl a proto nepochopil. Chjo.

0 0
možnosti
BCM

bořič cenzorových mýtů

5. 1. 2011 18:46
Takhle přemýšlí

bl..bec. Doufám, že nemáš řidičák a že s tvým pitomým myšlením na silnici nikdy nepotkám

0 0
možnosti
L

Leinad

5. 1. 2011 23:24
Re: Takhle přemýšlí

Další, co si myslí, že státní zástupce snadno dokáže úmysl obžalovaného. Umíš číst myšlenky?

0 0
možnosti
JS

JirkanSirkan

5. 1. 2011 18:18
trocha teorie

v trestním právu se rozlišuje úmysl přímý (svým jednáním chtěl způsobit vytýkaný následek a věděl co způsobí) a úmysl nepřímý (věděl co může způsobit a pro případ, že to způsobí byl s tímto srozuměn). Nepřímý úmysl by v tomto případě bylo snadné prokázat, protože bezdůvodné brždění, v úmyslu ohrozit řidiče jedoucího za mnou jako následek mé agresivní jízdy je takovýmto jednáním, kdy každému řidiči, který má řidičský průkaz musí být jasné nebezpečí takového jednání zejména na dálnici. Sám jsem policista a přesto rozhodnutí státního zástupce o zastavení stíhání vítám. Je třeba veřejnost (nebo alespoň zbytek doufající veřejnosti) zbavit komunistického přežitku v podobě myšlenky, že policie je tu proto, aby zajistila bezpečí. Dnes to jsou státní zastupitelství, soudy a parlament, které jsou instituce s největší odpovědností za bezpečnostní situaci v této zemi. Nespokojenci by se tudíž měli obracet sem.

0 0
možnosti
LH

hanys66

5. 1. 2011 19:06
Re: trocha teorie

..pomáhat a chránit ? Takže ne ? 8-o

0 0
možnosti
LJ

lolek77

5. 1. 2011 17:57
Proboha nechte tu sexkretářku na pokoji.

Víte co si musí u takového člověka vytrpět a snést. Já bych Vás autore chtěl vidět v její kůži. Většinou se svědectví takové osoby klasifikuje jako nedůvěryhodné.;-)

0 0
možnosti
JN

Tunaq

5. 1. 2011 17:54
Nejjednodušší řešení:

Nejdřív zavřít všechny majitele mercedesů a potom i všechny ostatní, kteří by měli lepší auto než já, piráti jedni!

0 0
možnosti
E

Ewabi

6. 1. 2011 8:48
Re: hmmm,

moc nechápu, jaká je souvislost nezi nebezpečným způsobem řízení a značkou auta. To jako že v Mercedesu můžu jezdit tak, že těm ostatním budu utírat nudli aby viděli machra? I v dobrém autě lze dodržovat pravidla slušnosti, takže váš příspěvek je trochu mimo....

0 0
možnosti
OFVV

old fashioned Vince VII.

5. 1. 2011 17:54
v Německu je na to pěkné slovo:

"Nötigung" a tvrdě se trestáR^

0 0
možnosti
JK

barbudos

5. 1. 2011 17:53
Elita naruby.

Bohužel  arogance bývalých stranických tajemníků byla vyměněna za aroganci mocných.  Jedná se o typ, který  dříve předstíral, jak je kovaný a  oháněl by se členstvím ve straně, Dnes vystupuje jako nedotknutelný car. Pýcha z moci a bohatství slaví triumf. Vzorů je hodně.  Nakonec ,ti kdo to nejlépe předváděli,   byli a jsou politici napříč politickým spektrem. Jsou určitě vyjímky,ale  i dnes si nejsou lidé rovni, hlavně ve svých povinostech vůči ostatním. [>-] 

0 0
možnosti
TP

Matyas264

5. 1. 2011 17:50
V první chvíli...

jsem se děsně rozčílil, co to tu píše za gaunera. Než jsem zareagoval, dočetl jsem to až do konce. Pak jsem se uklidnil...neblázněte člověče, vždyť z toho můžou mít jedinci slabí na srdce infarkt, z takového nadpisu ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
OFVV

old fashioned Vince VII.

5. 1. 2011 17:52
Re: V první chvíli...

R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,52
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.