Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DJ

orca1

5. 1. 2011 21:36
hmm

Některým lidem by mělo být zakázáno cokoliv komenovat a navíc způsobem zde prezentovaným ...

Na dálnici kde se běžně jezdí cca 130 km je JAKEKOLV neopodstatněné zabrždění neskutečným rizikem a hazardem. A to nemluvím o tom že po dálnici nejezdí jen auta  s valitním ABS atd , takže podobné "přibrždění" u nějaké Felicie by mohlo mít fatální následky .

0 0
možnosti
E

Ewabi

6. 1. 2011 8:33
Re: zkuste místo emocí zapojit mozek

co asi říká autor v rozporu s tím, co tu prezentujete vy?

Pokud umíte číst, jistě vidíte, že v článku říká prakticky totéž. Takže některým lidem by skutečně mělo být zakázáno cokoliv komentovat.... ale autora se to tentokrát netýká.

0 0
možnosti
N

Niky79

5. 1. 2011 21:31
Hehe

Autor je mi k smichu. Reknete mi, kdyz k vam prijdu se zbrani a zacnu kolem vas strilet, take to bude brat, ze vas chci postrasit?

0 0
možnosti
J

jananovakova

5. 1. 2011 21:00
Jste mi k smíchu....

Tak tenhle článek jsem ani nečetla celý...

Přijde vám pane autore normální, aby tento pán udělal jeden a ten samý manévr dvakrát a ještě aby sprostě tvrdil, že za to mohl ten řidič za ním? To mi chcete opravdu namluvit, že si to ti dva lidé nahodile vymysleli nebo nedej bože se na chudáku pánovi domluvili?

Samozřejmě že to zastupkyně vrátila, protože policie nemá nahrávku a je to tvrzení proti tvrzení a při neschopnosti policie se mu nic neprokáže. Kdyby Lacina nebyl natočen kamerami, tak by ho taky nikdy neobvinil...

Váš názor se mi absolutně nelíbí....

0 0
možnosti
PV

Alcator

5. 1. 2011 21:06
Re: Jste mi k smíchu....

Je docela škoda, že jste to nečetla celé, protože byste zjistila, že autor CHCE, aby byl pachatel potrestán, a PROTO souhlasí se zrušením nesmyslného obvinění.

Původní obvinění by totiž nešlo u soudu prokázat (pachatel by se určitě nepřiznal a jinak by to nešlo), takže by odešel jako nevinný. Když bude čin přehodnocen, je šance, že bude odsouzen.

0 0
možnosti
C

cenzor009

5. 1. 2011 20:35
ftipné

co kdybych chtěl Tebe jen tak postrašit bouchačkou a vymklo by se mi to nějak z rukou,to bys zpíval jinou(možná)Rv

0 0
možnosti
L

Leinad

5. 1. 2011 23:18
Re: ftipné

Účelem auta není zabíjení. Trpišovský dělal bordel, ale úmysl zabít by bylo potřeba dokázat, což policie neprovedla.

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2011 19:35
Myslím, že to je naivní konstrukce

Podle mě to státní zástupkyně nevrátila ke zpřísnění, ale bude za tím něco méně bohumilého. Každopádně by teď mělo být pod veřejnou kontrolou, jak to dopadne:

http://streit.blog.idnes.cz/c/171312/Hovada-na-silnici-nepatri.html

0 0
možnosti
E

echo.3

5. 1. 2011 19:19
Provokativní adpis článku pominu

S autorem vcelku souhlasím. Překvalifikování činu na TČ obecného ohrožení by bylo na místě. Proč tak policejní vyšetřovatel neučinil hned, je přinejmenším podivné. Celé řízení se zbytečně komplikuje a protahuje. Tak, jako i v mnoha jiných a závažnějších případech.

Potom máme policii bezmezně věřit, že nás bude po "Langrovsku" chránit?

    :o(( 

0 0
možnosti
RP

Romiiik11

5. 1. 2011 19:09
Já tedy nevím, jestli je to dobrý nápad...

Obecné ohrožení? Už to vidím - vždyť zase tolik lidí neohrozil a o škodě velkého rozsaho taky nemůže být řeč... Tak pětikilo pokuta a nazdar:-( To úmyslné ublížení je tedy dle mého více logické. I když na druhou stranu, logiku bych k soudu asi netahal.

0 0
možnosti
M

mmmm1

6. 1. 2011 7:25
Re: Já tedy nevím, jestli je to dobrý nápad...

-to že neohrozil více lidí bylo díky dopravní situaci....ne díky tomu, že by on o tom přemýšlel... to že to do něj píchlo jen jedno auto je na dálnici skoro zázrak...;-D

0 0
možnosti
M

mojepostovnischranka

5. 1. 2011 19:07
Jak to jen napsat srozumitelně...

Trpišovský tvrdil, že ten za ním nedodržel odstup. Ale pokud si představím jakoukoliv situaci na dálnici, kdy včas přejedu do levého pro předjetí auta před sebou a navíc je ještě dál přede mnou auto v levým, za kterým údajně musel Trpišovský náhle přibrzdit poté, co vjel přede mně z pravého do levého, tak přece již z logiky věci mi zkrátil vzdálenost, na kterou jsem původně měl nastavený rozestup pro bezbečné brzdění za tím původním autem, a to tím, že mě předjel zprava.

Ta jeho výmluva je dementní.

0 0
možnosti
RL

limbursky.blog.idnes.cz

5. 1. 2011 19:06
Nasírací nadpis,

uklidňující pointa. Tak za tenhle vypočítavý článek karmu nedám Rv , ale jinak za pointu samozřejmě OK! R^R^R^

0 0
možnosti
LH

hanys66

5. 1. 2011 19:01
???

Kdežto jeho napodobitel zřejmě nechtěl přímo ublížit a poškodit, chtěl nejspíš v první řadě jen postrašit a nějak se mu to vymklo z rukou

8-o8-o

... ty jo , vždyť z toho mohl být na dálnici totální masakr

0 0
možnosti
JK

Brkleš

5. 1. 2011 19:43
Re: ???

Takže ten zezadu to tedy neměl ubrzdit, aby byl Trpišovský stíhán? Absurdita na absurditu.

Jinak řečeno, na hajzlíky není metr.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,52
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.