Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Matyas Sandorf

23. 9. 2010 16:29
něco zvrhlého je i na tom,

že polovina třídy maturuje s vyznamenáním a ta druhá polovina se samými jedničkami 8-o

0 0
možnosti
DM

Aretta

3. 9. 2010 15:07
"Vím tedy celkem spolehlivě, že žáci a studenti jsou

naprosto nezvladatelní, ostatně jako všechna mládež."

Tý jo, tomu říkám definice, to by se dalo tesat!!

Jéžíšmarjá!!!! To je jak v tom starém "ťo ťa dnešní mládež, to za našich mladejch časů nebejvalo...."8-o Ten článek prý není vtip...

Kolik Vám je probůh let!?.... No dobrá, řekněme, že máte s mládeží pravdu...To abych se bála, kdy mi syn nebo synovec nějakou švihne... Kdo tu "nezvladatelnou mládež asi tak vychoval? Máte děti?

0 0
možnosti
L

liason

23. 9. 2010 16:34
Re: "Vím tedy celkem spolehlivě, že žáci a studenti jsou

A co si takhle přečíst článek až do úplného konce;-D

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

3. 9. 2010 9:30
Tak tohle

se na naší SVVŠ v letech 1963 - 1966 nemohlo stát.

  

Zřejmě za tu promněnu do let osmdesátých můžou sovětský vojská ... 

   (jo, a komunismus nás v těch Roaring sixties neučili)

0 0
možnosti
EK

Deleter

3. 9. 2010 8:46
Pěkně napsáno!

Ať soudí, kdo nikdy nehodil houbou!

---

Každý, kdo kritizuje "dnešní mládež" by si měl uvědomit, že tato mládež pravidla neurčuje. Pravidla určují dospělí.

0 0
možnosti
DM

Aretta

3. 9. 2010 12:29
Re: Pěkně napsáno!

R^

0 0
možnosti

oldiess

3. 9. 2010 1:54
Takže jste byli všichni žáci z komunistických rodin?

;-D předpokládám, že ano, podle např. "Angličtinu učí mladičká čerstvá absolventka, o 5 let starší než její žáci – důsledkem je nenucené chování třídy, které vrcholí tím, že jeden ze studentů klidně vstává a jde si otevřít pivo o topení za zády zkoprnělé vyučující (po tvarůžcích je žízeň). Ta se nezmůže na nic, ani když ji student nabídne právo prvního loku."  - To my jsme při angličtině o 15 let dřív ani nedutali, protože jsme měli ověřený, že po každé další hodině porozumíme třeba rádiu Luxembourg zase o trochu víc, a fakt že jo. :-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

2. 9. 2010 21:12
Karma, Libore,

i proto, že o deset let dříve jsem cos podobného zažil (ba prováděl) sám.

A stejně jako jsou v podstatě stejní ti mladí, nemění se ani ti staří (respektive dnes my staří), z nichž mnozí zapomínají, jací sami byli, a jako se nad mládeží pohoršovali už před tisíciletími, pohoršují se a pohoršovat budou. ;o)

0 0
možnosti
DM

Aretta

2. 9. 2010 20:10
"Respekt"

Problém je v tzv. "autoritě poziční". Pokud budou učitelé vycházet z toho "jsem v pozici učitele a vy mě MUSÍTE poslouchat", je to cesta do pekel.

Autoritu si musí i učitel vydobýt. Dnešní studenti nedokážou mít "respekt" proto, že jim to někdo nařídí. A je to dobře!

0 0
možnosti
K

kaktusak

3. 9. 2010 0:07
Re: "Respekt"

To je nesmysl. Učitel má učit a ne si dobývat autoritu. Student nemusí učitele poslouchat, vždyť do školy chodí dobrovolně. Jestli nechce přistoupit na školní podmínky, může vypadnout. V zaměstnání se s ním taky nikdo párat nebude (popř. on se nebude párat se svými zaměstnanci).

0 0
možnosti
DM

Aretta

2. 9. 2010 20:05
Je to divné

 a nechce se mi tomu věřit. Není to zas tak dávno, co jsem učila. Neznám podobné případy na vlastní kůži, neexistuje, že by se ke mně student nevhodně zachoval! Jsem přesvědčená, že je to o OSOBNOSTI vyučujícího!

...

Proč kupříkladu musejí studenti povstat, když vejde učitel?!

0 0
možnosti
DM

Aretta

2. 9. 2010 20:06
Re: Je to divné

A těším se, až budu v důchudu, že si ochotnicky "střihnu" nějaký volitelný předmět a jsem přesvědčená, že student, ke kterému se sama budu chovat S RESPEKTEM A ÚCTOU, se bude chovat stejně i ke mně.

0 0
možnosti
PK

repanak

2. 9. 2010 18:38
maturoval jsem v r.64 na Pražačce,

ale co popisuje blogger jsem nezažil. Především vůči mladé angličtinářce by se nikdo nechoval jako dobytek, ale spíš by se předváděl jako gentleman. Já jsem o polední přestávce udělal v Koněvově 4 desítky, byl jsem dost mimo - padala mi

houba z ruky, ale angličtinářka to poznala a domluvila mi v kabinetu po vyučování

mezi čtyřma očima. Jak já jí miloval a udělal pro ni první poslední.

0 0
možnosti
JN

fix

2. 9. 2010 18:02
maturoval jsem v roce 85,

ale tohle by si nikdo na Libeňském gymplu netroufl, neboť by vyletěl jako netopejr. Profesor Nevosad zvaný Drsoň si prudivé typy bral do kabinetu na konzultace, kde je prý nemultikulturně fackoval. Málokdo byl pozván víc než jednou. Byly i profesorky bez autority (fyzikářka přiznala, že má aprobaci zeměpis - tělocvik a že tomu vůbec nerozumí, vyučovali nejbytřejší z nás), ty ale byly milé a nikdo je netýral.  Na pivo jsme chodili taky,  kouřilo se ale jen za záchodcích. Před školou či v dohledu z oken si to nikdo nelajsnul...

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.