Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaším psaním mi oživujete vzpomínky a proto rád dávám karmu.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkná krajina a moc pěkný fotoblog. R^

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, nádherná krajina.

Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

J24a33n 31Š55i64k

4. 5. 2020 15:23

Málokdy něco někomu závidím, v tomto případě učiním výjimku :-) Děkuji za výlet učiněný alespoň tímto způsobem na blogu :-) Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji za přečtení a reakci. Hezký den!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.