Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, pane Novotný, nohy mám obroušené až u krku;-D To bylo tedy náročné (video si nechám jako bonbónek... na později)

Za "starých časů" jsem párkrát v Berlíně byla (a moc ráda, líbilo se mi tam). Tehdy nás němečtí kolegové dostali i na věž.

Psát, že je ten blog perfektní, ostatně jako vždy, je asi zbytečné:-)

Díky moc!R^

p.s. jen jsem možná netrefila, co je na místě toho bývalého Domu kultury před Alexplatem, který zbourali?

1 0
možnosti

R^ Perfektně zpracované.

Pro lidi se vztahem k technice se dá ještě doporučit Technické muzeum. Jsou to vlastně muzea dvě, jedno je "pro děti" a na čtyřech patrech nabízí praktické exponáty, na které se dá sáhnout a které se dají "ozkoušet". Opravdu moc prima. Ta klasická část muzea má obrovskou výstavu lokomotiv, lodí, je tam stará ponorka, letadla a motory.... Také V-raketa jestli si dobře vzpomínám.

Kdo chce jezdit po Berlíně městskou dopravou, musí si stáhnout appku http://www.vbb.de/de/index.html

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za doplnění. To by asi chtělo další den navíc ;-) .

0 0
možnosti

J95i46r96i 30V33r83a29b64e16c

21. 5. 2018 16:33

Berlín je úžasné město. Já už tam byl mnohokrát, vždy to byl zážitek. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.