Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I kdyz jsem vicekrat Benatky navstivivla, potesilo....dokoce i par novych veci.

0 0
možnosti

Krásné.

Ponton jsme poznali, ale pro změnu jsem z parkoviště požadovala lístky na Marco Polo místo na San Marco;-D

2 0
možnosti

Už jsem na fotkách viděla Benátky mnohokrát, ale tento soubor fotek je úžasný. Krásná procházka!

Díky moc!:-)

(ještě se později vrátím k textu)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji - škoda, že ještě nevyšlo počasí (kromě pár chvilek), to by byly fotky hezčí.

0 0
možnosti

Krásné fotky, R^nezapomenutelné město..

0 0
možnosti

R^Chystám se tam, tak uvidím, zda budu mít podobné pocity.

0 0
možnosti

V51í57t 25Ž45í67l41a

19. 2. 2018 15:49

Moc hezké, děkuji za oživení vlastních vzpomínek.

My jsme tam byli 4dny na začátku léta a stihli jsme i okolní ostrovy, třeba Murano, tam je celkem klid a Lido s veřejnou pláží, kde jsme se koupali v moři. Prostě paráda, osobně nechápu ty, kteří tam jedou na jedno odpoledne, jen aby mohli vyprávět: "Byl sem v Benátkách".

Nejhorší zážitek bylo vždy přeběhnout náměstí sv. Marka s davem lidí a pivem za několik set Kč. O pár uliček dál klid, paráda a hlavně večer, když odjedou "jednodenní" turisté, nezapomenutelná atmosféra.. :-):-)

A když člověk oželí projížďku gondolu, i celkem levná dovolená.... (i supermarket Coop jsme tam našli)

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.