Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

oranžový.vypatlanec

27. 3. 2009 15:39
Proč?

dluhy se přece neplatí, ne? Říkal to jistý 20-ti letý h(r)och. ;-D:-P

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

27. 3. 2009 15:42
Re: Proč?

O státním dluhu to říkal i jeden o něco starší. Rv

0 0
možnosti
GB-

Glock bez -e

27. 3. 2009 15:37
Autore klid

Jste úplně normální .... R^;-D;-)

0 0
možnosti
A

ac97c

27. 3. 2009 15:29
Souhlas

R^

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

27. 3. 2009 15:23
jasně že normální je dluhy platit,

resp. dluhy nedělat...

Ale čistě teoreticky: představte si, že jste tak nějak zapomněl zaplatit nájem. Přijde upomínka, zrovna nemáte, tak jen čekáte, co bude dál. A ono dál nic...Tak příště nezaplatíte, protože je to tak příjemné koupit si něco pěkného. Přijde upomínka a nic se neděje. Za dva roky máte sekeru 80 000,- a to se ve vás občas ozve tenkým hláskem rozum: tohle nemůžu nikdy zaplatit....Jenže je pozdě. Máte prů*er. Nemuselo by to tak být, kdyby na začátku někdo na vás houkl, že dluhy se sakra platí a to tak, že hned. Jenže se nestalo. Osobní odpovědnost? No jo, ale vlastně proč?

0 0
možnosti
I

iDanda

27. 3. 2009 15:23
Co o nás dluhy říkají........

Mí rodiče nám vtloukali do hlavy. Mít dluh - je ostuda. Dluh je jenom prostředkem k rychlejšímu nabytí věcí, bez kterých se docela dobře obejdeme. Jestli jsi přesvědčený, že ne - jdi a přivydělej si.

A tak jsme spolu s bráškou,namísto kupování kýžených "věcí" na dluh, brigádničili-mimo pracovní poměr.

A v tomto duchu jsem vychovávala i svoje děti. Dnešní doba je přece jenom jiná . Ale stejná je v jednom. I dnes platí - bez práce - nejsou koláče.

Včera jsem si posteskla před starším synkem Adamem. Mám obavy, že Martin-mladší syn-nebude mít po maturitě práci. Adam mně na to řekl. "Mami, když se opravdu chce, najde třeba jenom brigádu, ale práci najde. Jsou chudáci Ti kluci, co vysedávají po hospodách, propíjí podporu v nezaměstnanosti a nadávají, jak nemají práci. Tam ji nenajdou." Víš, že ani já, ani Martin takoví nejsme.

Ulevilo se mně. Jsem na ně pyšná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,67
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.