Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Vedoucí kolotoče

27. 3. 2009 20:15
Penize jako monetarni nastroj...

...maji relativni hodnotu pro sveho majitele. Paradoxem je, ze nejvice si penize pujcuji ti, kteri ty pujcky by vlastne ani nepotrebovali, pouze se jim nechce platit ze sve hotovosti a aktiv. V ekonomii se tomu rika "delegovani investicniho rizika na veritele". Takto napr. funguji kompletne velke korporace, ale dnes uz treba i stredni podnikatele. Jinymi slovy, je lepsi investovat cizi penize nez vlastni. U beznych dluzniku, kteri se zadluzili "za sve",  jde pouze o jejich naivitu a hloupost. Nejubozejsi je pohled na cloveka, ktery si pujcoval kvuli tomu, ze nemel penize. Zni to paradoxne, ale je to tak. :-)

0 0
možnosti
_

_Aleister_

27. 3. 2009 20:09
Jakožto lékař v dřevních dobách jsem se setkal

se sposutou bezdomovců. Většina z nich neměla zájem jakkoliv svou situaci řešit, pohybovali se, stejně jako feťáci, jen v okruhu svých základních potřeb, mozek vychlastaný. Pomocnou ruku lze podat 1x, 2x, nikoliv nechat tyto, aby vám na ní viseli celý život pod zástěrkou solidarity ...

0 0
možnosti
_

_Aleister_

27. 3. 2009 20:11
Re: Jakožto lékař v dřevních dobách jsem se setkal

na Slovensku dali lidem bez domova ubytovnu po vojácích a pole s bramborami a hádejte, jak to dopadlo?

0 0
možnosti
_

_Aleister_

27. 3. 2009 18:53
Ani v UK jim pšenka nepokvete.

British National Party i toryové jsou na volebním vzestupu ... :-P

0 0
možnosti
RK

Radek0075

27. 3. 2009 18:55
Re: Ani v UK jim pšenka nepokvete.

Hlavně v UK mají nárok na dávky až po jednom roce který tam odpracujou:-)

0 0
možnosti
PM

merrygold

27. 3. 2009 18:35
Zajímavé,

dluhy pětistovkové se musí platit, jinak přijde exekutor ale znáte případ, kdy přišel exekutor na někoho, kdo dluží miliony nebo dokonce miliardy?

0 0
možnosti
RK

Radek0075

27. 3. 2009 18:51
Re: Zajímavé,

Jde o to o kolik milionů šlo. Není problém přijít o barák a stává se to běžně. Pokud jde o několik desítek milionů až miliard, tak ty většinou nedluží fyzická osoba, ale právnická, která ručí pochopitelně do výše svého nesplaceného vkladu. A dluží proto, že jí nevyšel podnikatelský záměr:-)

0 0
možnosti
B

bullterrier3

27. 3. 2009 18:18
Člověk v tísni jsou jen etnobyznysmeni.

Těmi bych se nezabýval. Kdyby ovšem tajké neparazitovali na našich daních. :-(

0 0
možnosti
F

fakta666

27. 3. 2009 16:34
Normální je PLATIT VÝPLATY a nehrabat miliony a přivádět

záměrně nemocnice ke krachům..viz Benešov, Kladno a brát miliony platy, odměny , odstupný s tím, že si je zadlužený za babku odkradu..eh zprivatizuji...to je normální![>-]

0 0
možnosti
F

fakta666

27. 3. 2009 16:35
Normální je PLATIT VÝPLATY a nehrabat miliony a přivádět

jo když výplaty, tak NE almužny deset tisíc a ani ty za svou práci půl roku nedostat!Rv[>-]

0 0
možnosti
MB

MacX

27. 3. 2009 16:30
Autore

"Nelze odmítnout nabízenou práci jen proto, že se dlouhodobě

nezaměstnanému nelíbí, že je namáhavá, je na směny - to by mělo být

zohledněno ve výši podpory."

Pokud jste i v ostatním tak skvěle informovaný, tak k čemu potom takové články.

Odmítnout nabízené zaměstnání na ÚP nelze, v opačném případě jste okamžitě vyřazen. A bez jakýchkoliv peněz, i ze sociálky. Běžte se zeptat na nejbližší pracák.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

27. 3. 2009 16:36
Re: Autore

Trochu mne chytáte za slovo. Já sice na pracáku nikdy nebyl, ale slyšel jsem špitat o případech, kdy se t.č. nezaměstnaný dostaví na pohovor a ten absolvuje tak, aby ho zaměstnavatel nechtěl.

Ale jak říkám, praktickou zkušenost nemám.

A k čemu takové články? No aby se dluhy platily - to jsem naiva, co?

0 0
možnosti
T

tromi

27. 3. 2009 15:49
problém je ještě někde jinde

ty nic dlužit nemusíš, ale exekutor si splete dveře, vybílí ti byt a nic se neděje. Ty musíš dokazovat, že jím ukradené věci jsou tvé

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

27. 3. 2009 15:51
Re: problém je ještě někde jinde

Zavřít ho, až zčerná.;-€

0 0
možnosti
GB-

Glock bez -e

27. 3. 2009 15:48
Opravte si prosím název

já bych navrhoval název:

"Normální je dluhy nedělat"

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

27. 3. 2009 15:52
Re: Opravte si prosím název

Ono dluh může vzniknout třeba i jako pokuta. Kdo je bez viny, ať hodí kamenem.

0 0
možnosti
UZN

Uprchlík z NOVINEK

27. 3. 2009 15:44
Volič Národní strany

souhlas a karma. Přidám svoji zkušenost s exekucí. Prohrál jsem soud(mimojiné kvůli právníkovi, který onemocněl rakovinou a zapomněl se odvolat, což jak asi chápete mne moc nepotěšilo). Soud byl v dubnu, nebo květnu, čekal jsem že přijde nějaký doporučený rozsudek od soudu a že tam bude složenka, nebo uvedena částka, kolik zaplatit soudních výloh. V září jsem od protistrany dostal výhružný dopis se složenkou na 13K, s tím že na mne podají návrh na exekuci pokud nezaplatím soudní výlohy. Zaplatil jsem i když byl dopis pouze od protistrany, nikoliv od soudu a hodil to za hlavu. V březnu další rok  mi zmizelo z účtu 13k. Rozeběhl jsem se do banky s tím, že jsem byl okraden a jak si dovolují hýbat s mými penězi bez mého vědomí. Strhli mi tedy 13k podruhé. Pak jsem za pár měsíců dostal vyjádření od exekutora, že jsem nezaplatil včas.....vítejte v právním státě...:-©

0 0
možnosti
GB-

Glock bez -e

27. 3. 2009 15:47
Re: Volič Národní strany

Pan "nemocný právník" nebyl pojištěn??? Jinak pokud Vám vznikne škoda nedbalým postupem Vašeho právníka, máte možnost na něj podat žalobu ... i stížnost u advokátní komory.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,67
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.