Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
_

_Aleister_

18. 8. 2008 21:24
s počítačem jsem dělal, a teď zase dělám, a je to trochu

na palici. to jsem vždy přišel z práce a šup na kolo či zahradu. to čučení a permanentí zatížení jim nezávidím, penízky zaskloužené...

0 0
možnosti
P

Potápka

18. 8. 2008 21:15
Teda jak vás tady tak čtu..

Vy jste fakt svět sám pro sebe;-D:-)

0 0
možnosti
ZN

eman1

18. 8. 2008 20:56
Ach,ach

zase ty stesky na práci IT a její nedocenění. Že jsem se nemohl dluh dobouchat  měl jsem neustále hlášení Internat seru error, je mi jedno, ale čekal jsem viacej.

0 0
možnosti
ZN

eman1

18. 8. 2008 20:56
Re: Ach,ach

ehm, dlouho dobouchat

0 0
možnosti
PD

elenloth

18. 8. 2008 20:37
Věda

No, odpověděla jsem "ano" snad na všechno, přičemž můj plat zdaleka nedosahuje průměru ČR a o mediánu bych měla taky pochyby. Jsem vědec na AVČR. Je pravda, že jsem o podmínkách věděla dopředu. Proto taky plánuju dostudovat PhD z daní občanů ČR a pak tradá někam, kde moji kvalifikaci aspoň trochu lépe ocení (nedělám si iluze). Pak se všichni můžou ptát, proč odtud utíkají mozky. Co se týče oblíbených narážek na učitele,prosím, jděte si to všichni zkusit, jeden týden stačí, a pak hodnoťte. Btw. IT na našem ústavu jsou moc milí a schopní.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

18. 8. 2008 20:43
Re: Věda

Komu čest, tomu čest. Vaše stesky považuji za naprosto oprávněné.

0 0
možnosti
D

dr.bolíto

18. 8. 2008 20:09
Nevím sice, kolik ti ajťáci mají,

ale i když jsem na položené otázky odpověděla ano a nejen odpověděla, neboť práce v lékařském výzkumu takto vypadá taky, nemyslím, že bych dosáhla srovnatelné výše.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

18. 8. 2008 20:43
Re: Nevím sice, kolik ti ajťáci mají,

Komu čest, tomu čest. Vaše stesky považuji za naprosto oprávněné.

0 0
možnosti
D

dcom

18. 8. 2008 19:40
Státní správa vs. soukromý sektor

Ono je taky potřeba si uvedomit zásadní rozdíl a sice, že "ajťáci" ve státní správě maj v průměru poloviční plat oproti "ajťákům" v soukromých firmách.

0 0
možnosti
DS

Decado

19. 8. 2008 8:00
Re: Státní správa vs. soukromý sektor

a taky to, ze IT ve statni ma danou pracovni dobu, 5 tydnu dovolene, praktickou "nevyhoditelnost",...

0 0
možnosti
RT

fanfan_celofan

18. 8. 2008 18:48
Ad učitelé

Ještě k tomu srovnání s učiteli. Nemyslím si, že by učitelé byli podhodnoceni. Oni vidí to, že mají nižší platy než ostatní profese s VŠ vzděláním, ale už nevidí to, že vyučování je od 8 do 13:30, v létě mají 2 měsíce volno a další minimálně měsíc se nasčítá na dalších prázdninách přes rok. To máme hezké 3 měsíce volna, pracovní dobu 5 a půl hodiny denně, samozřejmě domácí přípravu na hodiny, která ale asi nedá dohromady 2,5 hodiny každý den. Učitele bych do toho nepletl, ve srovnání s doktory jejich platy rozhodně podhodnocené nejsou.

0 0
možnosti
RB

Bígl

18. 8. 2008 18:57
Re: Ad učitelé

Možná si neuvědomujete, v jaké stresu učitelé pracují. Oni přijdou do školy před osmou a v celou již stojí před plnou třídou a 45 minut se pilně soustředí. Pokud je to tělocvikář, je jednou nohou v kriminále. Co když mu nějaký šikulka spadne z žebřin. A to nemluvím o tom, že mají v rukou celé generace lidí a ty formují pro jejich další život. Učitelé jsou u nás špatně placeni.

0 0
možnosti
D

Diskusak1

18. 8. 2008 18:26
IT a IT

IT je siroka skupina lidi. Srovnani cloveka, ktery udrzuje PC a umi takzvane vsechno a cloveka, ktery programuje je stejne jako srovnavat ridice auta, ktery se o nej stara a umi sem tam i neco opravit a cloveka, ktery to auto navrhl. Presto to vetsina lidi dela... a ja nechapu proc ...

0 0
možnosti
RK

Tholdrin

18. 8. 2008 20:05
Re: IT a IT

dneska se za IT prohlašuje kde kdo.

0 0
možnosti
MZ

zajicek8

18. 8. 2008 17:26
Kategorie

U Itaku patrim k seniorum. Pamatuji doby, kdy ITakem byl ten,co umel s PCkem vsechno, jak hardware, tak software. Neco takoveho jako za renesance vedci, od vseho trochu. Jak doba bezela, ITaci se vyprofilovali na hardwerare, softwarare, sitare,a pak se delili dal a dal. Bohuzel media a verejnost to moc nepostrehla a tak pod pojmem ITak je dnes jak testar softwaru, tak klicovy uzivatel podnikoveho IS atd atp. A tak i nejaky prumerny plat ITaka je naprosty nesmysl. 

0 0
možnosti
ZK

deflekce

18. 8. 2008 17:03
a co má být

pracuju v IT, mám nadprůměrný plat a jsem rád že je jaký je a není průměrný a proto se směju. A jestli někdo závidí, tak ať si tu práci zkusí, není to taková brnkačka jak by mohl někdo říkat. A IT konzultantovi který prezentuje managementu a vyjednává se zákazníkem a lítá do Rumunska bych neříkal ajťák, ten už je většinou mimo...

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

18. 8. 2008 17:08
Re: a co má být

Když píšou v novinách o těch platech, tak je mezi ajťáky počítají. Ale je pravda, že si často neumí ani přeinstalovat Windowsy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,52
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.