Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

jjumbik

19. 8. 2008 7:51
karma

:-)

0 0
možnosti
VV

MrViki

19. 8. 2008 7:25
Skvělý článek

Toto platí třeba i na auditory. Vysoký plat, ale hodně zodpovědnosti, stresu a trávení času po hotelech. Znám z vlastní zkušenosti :-P

0 0
možnosti
RL

-Pes-

19. 8. 2008 6:51
Bodrej blog

 Konečně jsem se pobavil i u blogu a to nejsem žádnej znalec a ani IT.Jsem dělník z fabriky a kompy mě baví tak jsem to i pochopil :))R^

0 0
možnosti
VK

vtech

19. 8. 2008 5:57
Docela dobry

Delam to 12let a je pravda, ze mne zacina unavovat, ze to, co clovek znal pred 5ti lety, je skoro k nicemu a za 5let to bude zase stejne. Nikdo nechce "zastaraly" system.

0 0
možnosti
E

emerson12

19. 8. 2008 7:23
Re: Docela dobry

Toto nie je celkom pravda. Pokial nejaky system funguje, tak sa vacsinou do neho nerype, bezi niekolko rokov a ked treba nieco opravit, tak je treba cloveka, ktory tomu rozumie. Dokonca moze system fungovat tak dlho, ze sa v danom programovacom jazyku(fortran, cobol) uz neprogramuje a to potom nastupuju ludia, ktory v tom robili a maju za sebou velku prax a samozrejme dostanu za to aj dobre zaplatene. Druha vec je, ze sa to cele prepise znova, ale to byva vacsinou drahsie ako zaplatit cloveka, ktory tomu rozumie.

0 0
možnosti
JN

Pepan11

19. 8. 2008 4:23
hodnoceni clanku

Keci, keci, kecicky.

0 0
možnosti
HD

HonyaDj

19. 8. 2008 14:50
Re: hodnoceni clanku

Bravo, to se musí umět, ve třech slovech udělat dvě velké a dost ostudné pravopisné hrubky úrovně prvního stupně základní školy. ;-D Tím Váš příspěvek ukázal tvář...

0 0
možnosti
JP

Juras

18. 8. 2008 23:28
Můj nej-vtip o ajťákovi

Manželka mu říkala: "Kup jeden chleba. Kdyby měli vajíčka, tak jich vem deset." V obchodě všechno měli a každýmu je asi jasný, co donesl.

+++

Na tom vtipu se mi nejvíc líbí, že většina neajťáků se mu směje jako pominutá a přitom ho nechápe ;-D

0 0
možnosti
KK

Stone_Pilot

18. 8. 2008 23:31
Re: Můj nej-vtip o ajťákovi

Jsem neajťák... 10 chlebů? A kdyby ne, neva,  zasmál jsem se a potvrzuju tvou teorii ;-)

0 0
možnosti
JR

trampino

18. 8. 2008 23:17
Hezky řečeno

Myslí že jste to docela vystihl. Ještě možná jste měl vysvětlit že lidi pod pojem ITik cpou spoustu různých profesí, které spolu nemají nic společného. Například ten co kolegům ve firmě vyměňuje grafické karty v počítači a instaluje office logicky potřebuje menší vzdělání a vystačí s nižšími komunikačními schopnostmi než ten co navrhuje jak mají programátoři naprogramovat program pro kontrolu štěpné reakce v jaderném reaktoru. Přitom objema lidé říkají ITik :-)

K těm vašim bodům bych připsal ještě jeden "Jste ochotní měsíc tahat ze zákazníka informace s tím, že vám je dá v pátek odpoledne 23.prosince a v pondělí ráno musí mít na stole 50stránkovou dokumentaci, aby to mohl schválit a váš zaměstnavatel mu stihl do konce roku fakturovat pár milionů zálohy? Jste ochotni přijmout ten tlak ze všech stran?"

Pokud jde o vaše příklady fakt jsem se pobavil. moc hezký. Tady bych ještě přidal jednu klasiku. ITici určitě znají

http://www.edubrana.cz/newsPictures/JakToChodi.gif

0 0
možnosti
VT

kykor

18. 8. 2008 22:49
ajé

Ještě by autor mohl doplnit - víte, jak poznáte IŤáka? Používá vtipy z minulého století (vydání pro děti) a ještě se jim směje. Alespon tu je něco nového, totiž mesiášský komplex ("bože, unesu to břímě milionů, jež chyba má může chlebodárce mého státi?") jako výraz skupiny, která je všem ukradená stejně asi jako instalatéři. A nic víc nejsou.

0 0
možnosti
VK

vtech

19. 8. 2008 6:04
Re: ajé

Stejně ukradená do chvíle, než začne téct do bot. (Doslova, nebo obrazně)

0 0
možnosti
M

milasv

18. 8. 2008 22:48
Ano, svět sám pro sebe...

.. dělám IT nějakou dobu už (od 1973) tedy jsem zažil leccos.. Upozorňuji že stále aktivní programátor, tedy dělám vše od Delphi přes PHP do PDA a mobilu.. Ale že bych byl v balíku a měl těžce nadprůměrný plat.. Nestěžuji si, ale to znamená začít v sedm a končít v noci.. Jako každý na volné noze. Takže se těm nadprůměrným platům nesměju. CHTĚL BY JE! Kde se mám přihlásit?

0 0
možnosti
PK

Ccecil

18. 8. 2008 22:57
Re: Ano, svět sám pro sebe...

nápodobně.

0 0
možnosti
R

remix22

18. 8. 2008 21:27
popisujete uzku skupinu ludi...

takych konzultanto, ktorych popisujete je malo

v it sa da hovorit o vysockych platoch od urovne programatora. a konzultantov, akych popisujete je strasne malo v porovnani prave s programatormi, analytikmi. a programatori rozhdone nie su taki, ako ich popisujete v clanku. su to skor introvertovani ludia a s komunikaciou vacsina ma problem

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,52
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.