Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

kuafo

22. 8. 2008 9:46
podstata je popsaná hned na začátku

IT = „í tý"

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

22. 8. 2008 9:54
Re: podstata je popsaná hned na začátku

"I ty", Brute?

0 0
možnosti
BN(

Bůh Nejvyšší (12)

21. 8. 2008 5:00
Zajímavé úvahy v článku, ale dovolím si oponovat.

Jsem IT živnostník. Mám se dobře, finančně na úrovni středního manažera v bankovní sféře, času vlastní prací trávím de facto kolik chci nebo nechci, můžu se celé dny válet a chlastat, sportovat, šoustat, doplňte si sami. Občas zvednu zákazníkovi telefon, něco z domova naklikám a tím to skoro končí. Směju se lidem, kteří by rádi byli pány svého času a nic pro to za celý život neudělají! ;-D

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

24. 8. 2008 10:30
Re: Zajímavé úvahy v článku, ale dovolím si oponovat.

Je to o prioritách. Někdo raději celý rok dře, a pak se podívá někam do exotiky. Znám dělníka, bez vzdělání, žije o chlebu a vodě, ale každé dva roky vyrazí někam - do Číny, Austrálie, Afrika, ... A má moje sympatie.

0 0
možnosti
PP

Pouchetty

20. 8. 2008 16:28
Trochu mimo misu

Na většinu otázek bych odpověděl ne a jsem ajeťák s nadprůměrným platem. A odpověď je jednoduchá: TRH! Kvalitního programátora pohledat a je po nich starašný hlad.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

20. 8. 2008 16:41
Re: Trochu mimo misu

Je to otázka trhu, ale i priorit. Kdybyste odpovídal ano, tak by třeba ten plat byl ještě nadprůměrnější. Ale za cenu, kterou nejste ochoten obětovat - v dobrém slova smyslu. Peníze nejsou všechno. Ale těžko se to vysvětluje těm, kteří jich mají méně. Kdo je špička ve svém oboru, má to samozřejmě jednodušší. Viz můj starší blog o Petru Čechovi.

0 0
možnosti
V

vItava

20. 8. 2008 16:07
Být IT má i výhody

Můžete slavit kulatiny i v 32  (0x20)

0 0
možnosti
BN(

Bůh Nejvyšší (12)

21. 8. 2008 4:56
To je ovšem mezera!

;-D

0 0
možnosti
P

pawell1

20. 8. 2008 14:45
jako jinde

Když budu mluvit o svým oboru (stavebnictí): Je mi 28, dělám něco ve stylu hlavního stavbyvedoucího pro určitej region (nižší-střední manažerská pozice?). Podřízení (sestupně):stavbyvedoucí-mistři-dělníci, nadřízení (vzestupně):ředitel-jednatel firmy. Dělníci-manuální práce, ve čtyři padla,čistá hlava,hospoda,telenovely.Mistři:kontrola dělníků+subdodávek+materiálů,padla v půl pátý,občas ještě telefon.Stavbyvedoucí:kontrola mistrů+subky,fakturace,dílčí ekonomika staveb,padla v šest,často telefony.Já:kontrola stavbyvedoucích+rozpočtů+fakturace,ekonomika staveb+celého mojeho regionu (všechny stavby+celek),akvizice(nové zakázky,jednání s investory),padla v sedm-půl osmý,telefony pořád,psychicky neustálý vypjetí.Slušný ohodnocení,slušný pravomoce,různý výhody (auto...),ale taky povinosti a zodpovědnost jako kráva (ekonomicky,BOZP,...).To pochopitelně už spousta lidí nevidí ("děláš hovno,akorát buzeruješ lidi,vozíš si prdel v autě,věčně na netu,...)...

0 0
možnosti
P

pawell1

20. 8. 2008 14:51
Re: jako jinde...pokračování

.... Nestěžuju si, dělám to, co jsem vždycky dělat chtěl,podle čeho jsem si vybíral školu,...Chci jen říct, že spousta lidí "od lopaty" nedokáže ohodnotit práci "těch nahoře", stejně tak je i spousta "těch nahoře", co snižují význam a práci "lopat". Mluvím o stavebnictví, ale ve většině oborů je to stejný, proto každýmu ať je zaplaceno podle jeho zásluh a podílu  na výsledku. Jestli jsem off topic, tak sorry, snažil jsem se svůj názor na věc přiblíži na mojem oboru.

0 0
možnosti
JA

jiand38

20. 8. 2008 13:44
Vtip

přidám taky jeden vtip:

Jede chlápek autem přes vesnici, když mu chcípne motor.Tak kolem toho běhá a schání někoho, kdo by mu to opravil.Jde kolem Pepa, skočí si pro kladivo a 3x to toho třískne.Chlápek nastartuje a že mu to zaplatí.330 Kč na to Pepa.330 za 3 rány kladivem, to je nějak moc,ne?

Za každou ránu 10 Kč, to je 30 korun a 300 za to, že vím kam praštit......zní odpověď

A teď si dosaďte obsazení dle vašeho uvážení :-)

PS: vtipy mi nikdy moc nešli, tak omluvte kvalitu, porucha není na Vašem přijímači

0 0
možnosti
PP

Polarni punta

20. 8. 2008 9:55
Nejlíp jsou placeni IT konzultanti a prodejci

velkých ERP systémů. Většinou vnutí vedení něco co je úplně k hovnu a firemní IT aby se z toho pos.... Rv

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

20. 8. 2008 10:10
Re: Nejlíp jsou placeni IT konzultanti a prodejci

O tom je ten první vtípek (bača a naložený čuvač místo ovce).

Ale konzultantů bych se zastal - ti k tomu často přijdou také jako slepý k houslím. A přesvědčovat uživatele nebo firemní IT, že obecný ERP systém je lepší než ten starý, na míru připravený a naprogramovaný, který jim dělá, co jim na očích vidí, tak to je docela nevděčná práce. 

0 0
možnosti
MK

pancho10

20. 8. 2008 7:44
Schopen jsem...

Ale seru na to.Mě živí práce co má smysl a nehraju si na boha.:-P

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

19. 8. 2008 20:38
Ó jak vtipné

Už dlouho jsem nečetl tak nejapný příspěvek, pane íťáku (čtěte íííííťák). Obzvláště vtipy na závěr byly velmi podařené. Máte pravdu v tom, že když někdo umí něco, co umí málo lidí, je dobře placen. To není nic nového. Klasický příklad jsou hokejisté a fotbalisté.Rv

0 0
možnosti
MK

pancho10

20. 8. 2008 7:45
Re: Ó jak vtipné

R^;-D[>-]

0 0
možnosti
HD

opportunity

19. 8. 2008 18:38
No...

možná jsou i takhle vytížení ajťáci. Ale ti, co znám, sedí zalezlí v kanclu a je to spíš jak v tom IT seriálu... A vzdělávat se, jezdit za prací atd. musí spousta profesí. V tom to není...

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,52
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.