Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Lioneska

26. 6. 2008 10:07
Obsah

může být libovolný, ale je vždy třeba s něčím začít, já mám takových seznamů také několik podle toho, kam vyrážím a většinou už nic nezapomenu :-)

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

23. 6. 2008 12:11
Vylepšení

K obsahu může mít asi každý své výhrady, nejsme přes kopírák... Také léta používám podobný seznam při našich cyklovýpravách a letos jsem přišel na příjemné vylepšení - místo do Wordu jsem si seznam uložil na Google Docs (doufám že tady se reklama smí;-)) a je to úplně super, protože: a) to mám po ruce kdekoli, kde je internet, b) nemusím si pamatovat ani hledat, kam jsem to vloni v počítači uložil.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

23. 6. 2008 15:27
Re: Vylepšení

Dobrý nápad R^.

0 0
možnosti
JM

Hucul

22. 6. 2008 22:25
Destnik?

Destnik prece nikdo nepotrebuje... pokud neni z cukru. :o)

Kazdopadne ocenuji, ze na zakladnim seznamu mate panaka! R^

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

22. 6. 2008 23:27
Re: Destnik?

Asi nemáš brýle. To je pak deštník někdy neocenitelný... Teď nemluvím o horách, ale o hotelu.

Bez slivovice ani ránu.

0 0
možnosti
JN

Hail Eris

22. 6. 2008 17:50
myslím, že je to dost idnividuální

s tímhle seznamem bych toho vezl spoustu zbytecne a spousta veci by me chybela

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

22. 6. 2008 19:34
Re: myslím, že je to dost idnividuální

Proto píšu: "zeditujte dle svých potřeb (vyhoďte nepotřebné, dodejte mnou nepoužívané)".

Je jasné, že do hotelu nepotřebujete baterku a ručník, na hory zase nahradíte deštník větrovkou. Nejhorší je s tím seznam začít. K tomu má sloužit ten můj - hned z něj vyhodit balast a přidat své důležité, až pak uložit a používat.

0 0
možnosti
1

1gomez

22. 6. 2008 17:39
lak na vlasy?

jste uchylák

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.