Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Jo, Brusel je moc pěkné město (na Barcelonu ale nemá). Při své návštěvě jste ale vynechal jednu čtvrť, Molenbeek. Z centra to je pěšourem kousek. Doporučuji prohlídku odpoledne, nebo k večeru. To už jsou místní vzhůru. Pak teprve budete s městem komplexněji obeznámen. Tak příště, nezapomeňte. P.S. Manželka tam také se mnou jednou byla.

1 0
možnosti
Foto

Jenom jsme projížděli skrz Molenbeek tramvají. Pěšky jsem se trochu obával, protože v posledních 2-3 letech nemá dobrou pověst z hlediska bezpečnosti. Píše se dokonce o no-go zóně, kam se obává chodit i policie.

0 0
možnosti
Foto

Je to krásne mesto, zaujímavé foto ste urobil, ale viacej sa mi nejak páči vaša praha, aj keď tam sú horšie služby turistom ako v Bruseli a velmi sa mi páči aj ich vidiek belgický, a super je ked človek urobí dokopy B+H+L

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za Prahu.

Brusel je krásný a rozmanitý, tradice i moderna v jednom městě.

1 0
možnosti
MD

Wow, krásné fotky. Dík za připomenutí Brela, hned si pujdu pustit Ne me quitte pas nebo Orly. A pokud jde o to místo v letadle, taky se mi to stalo...od te doby koukam na Seatguru :). Bonne soirée/Veel plezier vanavond.

1 0
možnosti
Foto

Díky. nečekal jsem, že se někdo chytí a bude ho vůbec ještě znát .

1 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.