Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milé, nečekané překvapení. Mám z jistých důvodů l Ecuadoru velice přátelský vztah, je mi ze všech LA zemí nejbližší. Moc děkuji za tento článek a fotografie. Velice jste mě potěšil!!!

1 0
možnosti
Foto

Ještě dodám, že v letech 1975 - 2002 vysílalo z Ecuadoru na krátkých vlnách Radio HCJB, které mělo také českou redakci (s níž jsem skromně spolupracoval). Byly to křesťanské relace v naší zemi dobře slyšitelné. Jedna z poštovních adres byla v Guayaquilu, druhá v Quitu. Krátkovlné vysíláni HCJB (v dalších jazycích) definitivně skončilo v roce 2009; mimochodem pokud jste byli na letišti u Quita (maršála Sucreho), tak právě tam se dříve nacházely antény krátkovlnného centra (nedaleko Pifa). Dnes vysílá HCJB ve španělštině a kečuánštině pro domácí publikum na VKV. HCJB je médium, které mělo velice pozitivní vliv na řadu oblastí života země včetně lékařské péče, sociální osvěty apod. Díky tomu, že vysílalo z Ecuadoru, dostala se tato rovníková země do povědomí milionů lidí na celém světě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.