Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Na Island se nikdy nepodívám, manželku ani nenadchlo Švédsko a důvodem nebyli migranti. Fakt ale je že Islanďané mají v Praze na Újezdě pekárnu a pečou vynikající chléb. Jsme sice důchodci ale ty velké peníze za něj dáme.

1 0
možnosti
Foto

Island je nádherný, Švédsko nevím. Ale je tam šíleně draho.

0 0
možnosti
VV

Prekvapila mne ta chrestova polevka. To ho tam opravdu pestuji, nebo dovazeji?

A nerozumim slovu XLIV to je islandsky?

0 0
možnosti
Foto

Ten chřest opravdu nevím. Ale oni pěstují i banány, samozřejmě ve sklenících, teplo mají zadarmo ze země. A to XLIV je římsky 44 (jako 41. díl seriálu). Kdysi jsem tak začal číslovat a teď už pokračuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.