Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ve Finsku jsem byl jen na Alandách, bohužel. Nenavštívil jsem tedy vychvalovanou Tapiolu (předměstí Helsinek) jako dokonalé bydlení v souznění se severskou přírodou. Psalo se tady o tom vysoce kladně už kolem r.1960 (tuším že to byl měsíčník Domov). Na Finy byl tehdejší režim docela "hodný". Když jsem si to projížděl na Google maps, přiznám se, byl jsem docela zklamán. Svět se vyvíjí a domky "fiňáky" u nás už také působí archaicky.

1 0
možnosti
Foto

Ale i v Helsinkách je tolik zeleně, že pořád vypadají nádherně a to souznění tam stále je.

0 0
možnosti
IN
PK

Krásně nafoceno a popsánoR^

0 0
možnosti
JV

J69i48r34i 63V47r46a98b88e55c

11. 11. 2019 15:27

Perfektně napsáno a popsáno R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.