Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkné a nenakoupit v obchůdku na konci prohlídky se snad ani nedá...:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý a nádherný fotoblog. R^

1 0
možnosti

Mestecko Innsbruck ma temer dvakrat tolik obyvatel jak Plzen, po Praze druhe nejvetsi mesto v Cechach. Innsbruck 310, Plzen 170 tisic.

2 0
možnosti
Foto

Ono jsem to "městečko" asi měl dát do úvozovek, ale do perexu už se mně nevešel ani znak. Já jsem to myslel hlavně na Staré město, které opravdu není moc rozsáhlé. Ale stejně děkuji za upřesnění.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.