Diskuse

Víkend v Rusku (Peterhof)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji, nepodařilo se mi fotograficky zvěčnit pohádkovou nádheru Petrodvorců jako Vám. Při první návštěvě ( ještě Leningradu) byl již sychravý podzim, přesto jsme si koupili moroženoje, najednou na Velkou kaskádu zasvítilo jako zázrakem slunce, před námi byl neskutečný nezapomenutelný obraz. Zlato soch bylo oslňující. Když jsem ještě neznala Petrohrad a vydala se sama městem, orientovala jsem se podle Něvy. Mnohokrát jsem tam pobyla, ale myslím, že to nikdy nestačilo poznat všechny historické památky, bylo vždy co obdivovat.

0 0
možnosti

R^Tento týden jsem se náhodou setkala se známými, kteří navštívili Petrohrad v květnu..byli nadšeni.Takovou krásu prý nikde neviděli..a to jsou celkem zdatní cestovatelé.

2 0
možnosti

J59a95n 68S91e10m35i37k

7. 8. 2017 15:57

Petrodvorec je super.

Musim rici ze dost iritujici na Petrodvorci (a ve vsech pamatkach a muzejich v Rusku) praxe dvojich cen- cizinec zaplati dva az trikrat vice.

To mi prijde pro Rusy docela nedustojne- u nas jsme se toho zbavili uz pred 15 lety.

Ale zase ten pocit kdyz moje rustina nevzbudila podezreni a bez otazky "jste obcan Ruska?" jsme dostali "rusky" listek za polovic..... to je k nezaplaceni;-D;-D

(P.S. bohuzel potrebny bezvadny prizvuk se mi povedlo nahodit tak v jednom z peti pripadu;-D;-D)

5 0
možnosti

Opravdu překrásné. Škoda že ten ťulpas místo do zbraní neinvestuje do oprav, jisté se v Rusku najde spousta historických památek. :-/

1 1
možnosti

J58a98n 50S80e87m44i27k

7. 8. 2017 15:58

nahodou na tech hlavnich a nejvyznamnejsich pamatkach je videt ze slo hodne penez, a vetsinou vypadaji opravdu dobre zrekonsturovane a udrzovane.

3 0
možnosti