Diskuse

Víkend v Rusku (Petrohrad)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petrohrad mě víc zaujal než Moskva, je pro mne nesnadno poznatelné velkoměsto, z jeho mohutnosti jde až úctyhodná hrůza. Jednou jsem se oddělila od naší české skupiny zdržením prohlídky obchodu Dětského domu, byl večer a já věděla jen, že jsme ubytováni v Ostankinu hotel Ostankino. Zásluhou ochotných lidí a mojí chatrné znalosti ruštiny jsem úplně nazabloudila. Moje představa je, že část Moskvy Ostankino je rozlohou jako naše Praha.

Jedna průvodkyně nám přirovnala velikost : 40 kilometrů není u nás žádná vzdálenost, 40 let není také žádný věk, 40 % alkoholu není žádná síla vodky ..." !:-)

0 0
možnosti
Foto

Víkend v Rusku ( Petrohrad )

Tak zrovna malé město to určitě není.Pětimilionové město z tak krásnými pamatkamy

a téměř všechny opraveny smekám.

0 0
možnosti
Foto

Zrovna malé město to určitě není v pětimilionovém městě a tolik památek a téměř všechny krásně opravené smekám poklonu.

1 0
možnosti
Foto

Vynikající fotoblog. R^

Petrohrad jsem jednou navštívil a líbil se mi mnohem více než Moskva.

1 0
možnosti

Ve čtvrtek jsem se z Petrohradu vrátila, byla jsem s cestovkou a informací a zážitků bylo tolik, že díky Vašemu blogu jsem si vše v hlavě utřídila. Souhlas s tím, že St.Petěrburg nebo Leningrad nebo Petrohrad je jedno z nejhezčích evropských velkoměst a hlavně lidé jsou příjemní a srdeční... Díky a karma!

4 1
možnosti
Foto

Máte pravdu, skutečně jedno z nejhezčích velkoměst.

0 0
možnosti

Špičkové informace, díky.R^

3 0
možnosti

Perfektní blog! Tak, jako všechny, které jste napsal.

Díky moc!

4 0
možnosti