Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Pěkné povídání i fotografie.R^

0 0
možnosti
RP

Ten druhý výlet jsme absolvovali také, ale pěšky dolů od té krátké lanovky, bylo to nekonečné, nikde ani človíčka. Nějak jsme nemohli najít cestu dolů tak nám místní poradil a bylo to po sjezdovce, prudké, samé kamení, trpěla jsem;-(..nad hlavou vyhlídka,R^ dole jezeroR^ . Nádhera.

1 0
možnosti
Foto

To muselo být hrozné, vždyť ten Krippenstein se nad Hallstattem tyčí jako skoro svislá stěna, ze které jde strach 8-o! Já jsem měl v plánu spíše procházku mezi druhou a třetí stanicí, ale nakonec jsem uznal, že je to časově nereálné. Snad bet těch jeskyní by to šlo...

0 0
možnosti
Foto

Libore, hezké vyprávění i hezké fotky. Zvláště oceňuju i praktické informace, hned bych se vydal po tvých stopách. Jsem však omezen tím, že synové dospěli a já si na stará kolena pořídil německého ovčáka. Může se tou lanovkou dopravovat i pes?

1 0
možnosti
Foto

Aleši, určitě může, s námi jich několik jelo. Rakousko obecně je ke psům hodně přátelské, počítá se s nimi a všude mají misky s vodou. A když už někam výjimečně nesmí (třeba na zvířecí stezce v Neuschonau do voliér s ptáky nebo do obory s volně žijícími jeleny), tak před vstupem je boudička s možností úvazu a samozřejmě opět s připravenou vodou a miskou na granule.

1 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.