Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J95a24r52a 36R79a69n83k

4. 10. 2016 1:50

Dobry, nic jste neosidilR^

0 0
možnosti

Já bych charakterizoval tradiční japonská jídla (wašoku) jako překombinovaná - množství podivných chutí a textur, které v České kuchyni člověk nenajde. Ostatně to je dané tím jak je jídlo koncipováno jako rýže + příloha (okazu). Rýže je mnohem lépe připravována než kdekoliv v Evropě, takže není potřeba se jí vyhýbat a dá se jíst prakticky i samotná. Ubytování v rjokanu je zajímavá zkušenost, ale komfort je srovnatelný s nocováním pod stanem, tudíž bych doporučoval klasický hotel pro lidi co chtějí pohodlí.

3 0
možnosti
Foto

Nezbývá než se vším souhlasit. I když mně ta překombinovanost jídla vyhovuje. A s tím rjókanem - jedna noc jako zajímavá zkušenost úplně stačí.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.