Diskuse

Dobré prase všechno spase XXVII

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J62a65r40a 77R47a83n57k

9. 8. 2016 23:50

Po 2x jsem odolala, hlavne diky kazdorocnim japonskym studentum a mych navstevach tam, ale mohu-li doporucit skvelou knihu "The almost Nearly perfect people" od Michal Booth, predevsim se zasmejete. Diky za krasne fotografieR^

0 0
možnosti

Dobrý den,pěkně napsané a pěkné fotky. Jen bych se chtěla zeptat,jak se ryba zabije,aniž by se pporušila kůže?Nemyslím to ironicky,fakt by mě to zajímalo,mám zkušenosti jen se zabíjením kaprů. Díky a hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Na vlastní oči jsem to neviděl, ale představuji si to podobně jako u toho kapra - zabalit do utěrky, paličkou do hlavy a nůž do žáber. Ono jde o to, aby někde kousek kůže nezůstal na mase, kůže se samozřejmě musí naříznout (asi za hlavou), aby šla stáhnout ;-) . Ale v žádném případě se ani kousek nesmí dostat na talíř.

Děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

No, trochu jste se inspiroval tady:

http://life.ihned.cz/jidlo/c1-55875000-rybu-fugu-jejiz-vnitrnosti-jsou-jedovate-budou-ted-moci-nabizet-i-levnejsi-restaurace

Za sebe navíc dodám, že pravé restaurace fugu nejsou v provozu celoročně, ale pouze přibližně od podzimu do konce února, kdy lze fugu ulovit v moři.

Což zase mohu potvrdit já, když jsem letos koncem dubna byl v Tokiu a luxusní fugu restaurace např. na Ginze už měly sezónně zavřeno.

Otevřeno měla jen ta ve znémé čtvrti Akihabara - pravděpobodně tam rovněž měli fugu v akváriu.

0 0
možnosti
Foto

Tak ten článeček jsem neznal, ale jinak jsem jich několik přečetl, to je jasné. Ale snažil jsem vnést svůj pohled, protože mně přišlo, že všichni píší totéž a přitom to sami nezkusili.

1 0
možnosti