Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co dvacka, já se na to dívám namibijsky a tam to byla jen desítka těch jejich fufníků. A to ještě jen proto, že jsem ji bral i na kameru, jinak to bylo levnější.

Ale viděl jsi na videu, jak se na mě dívala ta v té chatrči, jak se okuřovala?

1 0
možnosti
Foto

Nechápu proč někteří utíkají z ráje do pekla.

1 0
možnosti
Foto

Moc hezký blog.

0 0
možnosti

Myslela jsem při Vašem blogu i na indiány...ten náš svět bude časem takový jeden velký skanzen. Ale blog je to opravdu krásný.R^

5 0
možnosti

R^ moc hezké a zároveň smutné..

1 0
možnosti

Wau. Nádherný blog. Díky moc za něj R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.