Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Masožravci jsou obecně inteligentnější než býložravci. Antropologové mají hypotézu o vztahu mezi velkým nárustem inteligence našich předků a okamžikem kdy začli konzumovat maso.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem tedy rozhodně masožravec...

1 0
možnosti
JS

Krása! R^ Velice zajímavé :-)

1 0
možnosti
Foto

Diky za pekny a poucny clanel.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Opět moc pěkné R^, o hyenách jsem to netušila až do minulého listopadu, kdy jsme viděli hyenu schovávat kus mršiny v bahně vyschlého napajedla (Selous), opravdu mě to překvapilo a teď Váš článek, něco na té jejich chytrosti bude :-).

1 0
možnosti
Foto

Divokým a neinteligentním projevem je i projev člověka vůči nim. Nemáme si co vyčítat. Jsme stejní blbci jako ta zvířata.

2 0
možnosti
IK

Moc pěkný článek, děkuji.

Pro hyeny mám slabost. Vysloveně mě uchvátilo, když si v ZOO ve Dvoře Králové nás a hlavně našeho psa prohlížela hyena přes sklo, oddělující zvířata od návštěvníků. Cíleně za námi chodila, aby byla co nejblíž a se bedlivě nás studovala. Nedávala najevo žádnou agresivitu, jenom (promiňte mi ten nepatřičný výraz) vědecké zaujetí. Připadalo mi, že se úplně obrátily role divák - exponát.

2 0
možnosti
Foto

U nás v rodině je nikdo nemá rád. Jen já v ní vidím inteligenci, kterou u některých jiných zvířat postrádám. Třeba právě ta elegantní žirafa, která na první pohled vypadá tak důstojně. Vypadá, jakoby pečlivě přemýšlela nad každým krokem, a přitom to je spíše pomalost myšlení než chytrost. kdežto hyena i stylem života patří k těm inteligentnějším zvířatům. Bohužel není tak pěkná, jako zebra nebo žirafa.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, od mistra to potěší dvojnásob ;-)

1 0
možnosti
MJ

Krásné, nádherné. Užila jsem si to. Mám jen malou výhradu - proti slovu "jen" (zvířata). Jinak karma.R^

1 0
možnosti
Foto

Hm, v uvozovkách to zní líp, máte pravdu. Děkuji.

0 0
možnosti
NP

Nádhera! Vždycky Vaše cestovatelské články ráda čtu.

4 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.