Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Já nad ultrazoomem ,domýšlejícím si megapixely zaplakal, rozhodně lepší méně pixelů a "široký" čip než úzký a hromada dodělaných pixelů k ničemu-zajímavé bylo že recenze hodnotily ultrazoom na 90%, 20mpx

nicméně výsledek trága v porovnání s 9 let starým ultrazoomem - 5mpx od olympusu doslova krok zpět.

Nicméně někdo má možná vyhlazené kontury(i když dáte ostření hard) a umělohmotně vyzívající fotografie za pokrok....

1 0
možnosti
Foto

Provedene upravy fotky nijak neposunuji smerem k lepsimu .... z teto mikro velikosti to pusobi, ze nejlepe vychazi zrcadlovka, coz v pripade vetsiho cipu je zcela logicke i v pripade, ze jde o Olympus ;-) .... Mobil i kompakt s malym cipem nezachrani miliony pixelu, spise naopak zjistite pri zvetseni, ze si fotku dle sve uvahy dokresluji. Nekomu se to libi ;-D;-D .... jestli nechcete investovat do kvalitni fotografie, je na vas pro co se rozhodnete ... vesmes v tomto pripade plati, ze za urcite penize dostanete velice srovnatelny vysledek .. a zrcadlovka je jen slovo, nikoliv znak nejake jistoty ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych řekl, že u toho ultrazoomu je úprava nutná, protože ta zelená je hrozně přepálená. Asi to chtělo spíše manuální nastavení, než nechat foťák použít v automatice režim Krajina, který nesmyslně přibarvuje.

0 0
možnosti
RF

No, Libore, nemám zkušenosti k tomu, abych ti radil. Jediný, co jsem z těch fotek zjistil, je tvoje bydliště (fakt, nekecám :-)).

Také si myslím, že teleobjektiv nebo ten ultrazoom je na ta zvířata zbytečný. Prostě k nim jdi blíž. Jak rychle dokážeš běhat?

0 0
možnosti
Foto

S přibývajícími kily běhám čím dál tím pomaleji.

Jezdíš k nám na výlov nebo jak jsi to poznal, když tu nemáme žádnou zříceninu, letadlo ani veterána?

0 0
možnosti

Nebudu vybírat z vystavených fotek ... hodnocení bude vždy velice subjektivní a já navíc nemůžu najít brýle. Hned v prvním odstavci jste napsal, co chcete fotit. Tedy byste si měl pořídit to, co s sebou budete chtít nosit. Já pro účely Vámi popsané jsem dceři pořídil toto: http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-rx100 ... jsem s výběrem velice spokojený ... ale vím, že spousta lidí by si jen dokoupila hůlku k mobilu pro kvalitnější selfie .-)

1 0
možnosti
DT

Zrcadlovka vám vyfotila nejlepší barvy, ultrazoom je barevně plochý, zelenou falšoval i když má asi lepší ostrost. Tenhle mobil byl překvapením i pro mě, když v určitých situacích úplně klidně drží krok se zrcadlovkou. Což je jenom ostuda pro běžné levné zrcadlovkové objektivy, ne pro body. 

Hlasovala jsem pro zrcadlovku bez úprav (klidně i s úpravou). R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za hlas a příspěvek.

0 0
možnosti
JM

Já bych to osobně neřešila, udělejte si obrázek, který se vám líbí. Jsem laik a výrazům, které používáte, nerozumím, na to jsou tu jiní. Od r. 1974, kdy jsem ji dostala k maturitě, jsem celý život fotila Minoltou, Hi-matic. Ještě ji mám schovanou (hihi), baterky se už nedají sehnat. Je pravda, že v posledních letech, při poledním slunci byly snímky jaksi mléčné. Teď mám Olympus, digitál, stačí mi to foto vnoučat a sem tam pro mne zajímavých záběrů. Jinak mám informaci, že v r. 1969 na Měsíci fotili Američané přístrojem, který odhazovali, nechali si jen kazety; fotili však i Minoltou Hi-Ma, kterou přivezli zpět!

1 0
možnosti
Foto

V tomto případě hlasuji pro mobil.

2 0
možnosti
Foto

Ultrazoom obecně ...je nejhorší možná volba :) "Vítězství" marketingu nad fyzikou :)

Realita je jiná...v těhle kompaktech je více "kompromisů, než kdekoliv jinde :)

1 0
možnosti
Foto

Už to taky vidím. Ale recenze jej chválily, určitě více, než si zaslouží. Má sice několik výhod proti mé staré zrcadlovce (právě ten ohromný zoom, WiFi, některé automatické režimy, vyklápěcí display apod.), ale ty obrázky se naprosto nedají srovnat. Jenže se chystám v létě mj. na safari a tam je zrcadlovka bez teleobjektivu skoro nepoužitelná. Takže nevím, jestli nakonec nepojedu s oběma foťáky - zrcadlovka na pěkné fotky a ultrazoom na zvířata... A to jsem chtěl ušetřit váhu (a samozřejmě i peníze za teleobjektiv).

1 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.