Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavý postřeh, ovšem s těm Sedmi bych to asi nesrovnával, neb tam je to jako remake vedeno, a snad i pokud jde o autorská práva atd. ošetřeno "The Magnificent Seven (1960) is an American western film directed by John Sturges and starring Yul Brynner, Eli Wallach andSteve McQueen. The picture is an Old West-style remake of Akira Kurosawa's Japanese-language film Seven Samurai (1954)

0 0
možnosti
Foto

Ono to zase není doslovný přepis jen přetavený do jiných podmínek, děj jako takový je jiný. Jen ta osnova, styl atd.

0 0
možnosti

J24a59r23a 96R71a37n73k

24. 4. 2015 9:14

Nasadil jste mi cerva do hlavy a zitra hledam, Grasse mam v nemcine a Rushdieho v anglictineR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.