Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P95a75v89e22l 85M94a78c16h

3. 3. 2015 4:50

Mooooc pekne. Tam jsem jeste nikdy nebyl. Hezky si uzivejte budoucich vyletu. Zivot je, jak jiste vite sam, totiz velice kratky.

1 0
možnosti

To jsem si tedy zacestovala, adrenalinu užila, a krásnými fotkami pokochala. :-)Hroši a krokodýli jsou moji oblíbenci (ještě nosorožci a sloni), a ti ptáci jsou taky  pěkní. Mám ráda všechna zvířata, až na malé výjimky (hmyz a hadi).

Jen obdivuji, jak jsou ti domorodci odolní. To hnědé, husté jezero je síla.:-) 

Moc se mi líbí i ten krasavec, co máte na profil.fotce na rameni. Toho máte doma?

Krásný blog, krásné fotky - takže karma a R^R^ Díky moc.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ten dráček mně skočil na rameno v Malajsii na jedné hmyzí farmě, ale ten hmyz tam je poněkud jiný, než jsme zvyklí od nás. Hlavně rozměrově. Je to snad na druhém videu v blogu:

http://novotnyo.blog.idnes.cz/c/356800/Priznive-podminky-zvetsuji.html

1 0
možnosti
Foto

Zajímavá země, krásné fotky

0 0
možnosti
Foto

Etiopie je skutečně krásná a zajímavá země, byl jsem až překvapený, tolik jsem od ní nečekal.

0 0
možnosti
Foto

Asi bych tam do vody nevlezl :)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem tam ani ručku neomočil... Už kvůli těm motolicím.

1 0
možnosti

Moc pěkný blog, a fotky parádní. Díky R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Z tech otevrenych krokodylich tlam jde respekt (i kdyz se jen ocholazuji)

0 0
možnosti
Foto

To tedy jde. Já bych do toho jezera nevlezl.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS