Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Uměl a naplnil svůj život uměním. Kdo se vyzná, pochopí, či chápe jeho velikost.Jeden z mála zpěváku,který byl uznáván i umělci jiných žánrů ... prostě uměl ....V

1 0
možnosti

Tak z té zprávy mi je hodně smutno. Máte pravdu, že rádia J.Cockera moc nehrají. Já většinou slyším N'Oubliez Jamais. Předehry jeho písniček jsou perfektní - nejraději mám Night call. Problém je, že do toho většinou v rádiu všichni mluví.

Ale dík, že jste J.Cockera vzpomněl - určitě si to zaslouží.R^

3 0
možnosti
PS

Nechť je mu dáno čestné místo v rockovém nebi !R^

4 0
možnosti
LW

L91e38o 35W70o11l93f

23. 12. 2014 18:52

Zadržte, Joe Cocker  naštěstí nebyl poslední aktivní z Woodstocku. Jsou tu ještě

jiní, například Carlos Santana.:-)

4 0
možnosti
Foto

Ano, omlouvám  se. Mělo být "jeden z posledních". Děkuji za připomenutí.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
JF

Pan Zpěvák. Osobnost.

Dobrý je, že nám tady toho po něm spoustu zůstalo. R^

https://www.youtube.com/watch?v=nICs--86Vng

Standing knee deep in a river, 

And dying of thirst.

4 0
možnosti

Člověk by skoro řekl, že tihle kluci rockerský jsou nesmrtelní, bohužel není to tak...:-/

7 0
možnosti
Foto

Ta jeho energie ve skoro 70-ti letech byla neuvěřitelná...

1 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.