Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Tak ještě nejsem u konce seriálu, ale dnes jsem si vzpomněla na to černé kuře - jestli to není náhodou tohle: 

http://www.lostateminor.com/2014/08/26/chickens-body-black-even-organs-meat-bones/

0 0
možnosti
Foto

Hm, vypadá to podobně, to by mohlo být ono!!

0 0
možnosti
Foto

Karma všech karmR^

0 0
možnosti

Moc hezký a zajímavý dokument. Upřímně docela jsem byla překvapená, že té tanečnici z videa ještě po tom co předvedla držela ta hlava vůbec na krku. Fakt bombaR^

0 0
možnosti

Paráda! Skvělé video - ty tanečnice ... 8-o

Karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Bylo mně líto tanečky vynechat, i když je to video jinak jen o tom žvanci :-P.

0 0
možnosti

Teda vy jste mi nadělal chutě. Podle titulku jsem čekal nějaké brouky a různou jinou havěť, ale to, co v článku prezentujete, jsou docela vábné pokrmy. Pěkný článek. R^ :-)

1 0
možnosti

Pěkné a poučné čtení... ale teda ručník a obvazy mě fakt dostaly ;-DR^!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ono ta injara tak ale fakticky vypadá, člověk by si do ní klidně utřel ruce a pusu...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.