Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všechny ty fotky jsou nádherné a k mnoha z nich jsem se opakovaně vracela, abych se pokochala dosyta, ale ta rýžová pole v Indonésii mě fakt dostala. Strašně zvláštní je takové to vrstvení a celkově ta fotka člověka úplně pohltí. Líbilo by se mi to jako velkoplošná tapeta. Díky moc, mám teď po dlouhé době více volného času, tak cestuji napříč Vaším blogem a je to superR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, moc Vám děkuji. Obrázek rýžových polí (patří k mým nejoblíbenějším a mám jej jako tapetu na všech počítačích, které používám) v plném rozlišení (asi 3MB) se dá uložit z adresy:

http://www.libornovotny.cz/tapeta.JPG

2 0
možnosti
Foto

Všechny jsou krásné, ale výhled z Vaší ložnice je stejně nejlepší, protože je jen Váš:-)

1 0
možnosti

R^ nádherná kolekce a ten nadpis ... no krásně jsem se zasnila, díky ;-)

4 0
možnosti

Vaše fotografie vodopádů na řece Iguacu je z brazilské strany. Mys Dobré naděje není nejjižnějším bodem Afriky, tím je nedaleký Střelkový mys.

Určitě stojí za vidění právě Uluru i Grand Canyon, Mongolsko a jeho příroda nebo šógunský palác v Kyótu. :-)

0 2
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, s těmi vodopády máte pravdu, v článku jsem to opravil. Ale mys Dobré naděje jsem za nejjižnější místo neoznačil, jen píšu, že dál na jih už není nic až pól, což je pravda. Střelkový mys je více na východ. Pro zajímavost: dokonce jsou různé názory na to, kde se stýká Atlantik s Indickým oceánem. A převažuje mínění, že to je už na mysu Dobré naděje.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS