Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J95a58r52a 27R16a61n92k

17. 12. 2012 21:17

Red snapper u mne vyhrava na vanoce, zdejsi cinsky kapr je nepozivatelny a tiger prowns delam na vine a salotce, ony oz se tak pri vareni stoci a zbarviR^

Mate to krasne barevneR^

2 1
možnosti
Foto

Moc pěkné. R^ Ryby a mořské plody mám rád a sbíhaly se mi sliny.

2 0
možnosti

Jako vždycky skvělé R^ 

Vy vlastně jen popisujete, co jste kde jedli, ale umíte to tak poutavě, že mi tu teď opravdu hlasitě kručí v břiše ;-D

Podobné obří hamburgery dělám i doma, kdysi jsme jim přišli při cestování na chuť a nyní si vozím housky z Německa, od tureckého pekaře.... kde mám teď sakra sehnat kus hrbatý krávy?? ;-( ;-)

2 0
možnosti

Díky za článek, po kterém se těším domů, protože pohledem na ty dobroty jsem dostal hlad jak sviňa!

2 0
možnosti

Pořád to vypadá lákavěji než potraviny s aspartamem a glutamátem.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS