Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PokHanss

13. 7. 2012 21:13
Vrátná dolina je ...

nádherné místo.

1 1
možnosti

assam

13. 7. 2012 17:27
Lilie zlatohlavá

Staříč(okres FM),přesné místo nesdělím-více než 200 lilií na ploše 500x500m,při tom množství se vyskytují i bíle zbarvené "mutace". petr.assam

0 0
možnosti

L.O.N.

13. 7. 2012 17:32
Re: Lilie zlatohlavá

No to musí být nádhera.

Já jsem je často obdivoval v Roháčích, tam jsou přece jen častější, než ve Vrátné dolině. Ten Staříč mě docela překvapuje, čekal bych je spíše ve větších nadmořských výškách,

0 0
možnosti

hairman

13. 7. 2012 15:54
Moc velikou radost

jste mi, milý pane, udělal. Zabrnkal jste na strunu, která se rozezněla velmi hlasitě. V roce 1974 jsem byl na školním výletu na Fatře. Bydleli jsme v chatě Pod Rozsutcom (již vyhořelé a zaniklé). V naší třídě byl zapálený botanik Jindra Francl, který tehdy horoval pro vstavače a hořce. Byl sice dost vysmíván, ale někteří jsme mu naslouchali a i stopu to v nás zanechalo. Znovu jsem se na Malou Fatru podíval těsně po rozdělení republiky. Na lyže. Bydleli jsme v chatě Ski-klubu Martin pod Chlebom. Všechno s sebou na celý týden, protože bufet měl být zavřený. A nakonec bufet otevřel a na závěr pobytu nám tam udělali pečené selátko, které nosiči v bedně nesli z Martina až na kopec. Moc rád na to vzpomínám. Na kraj (krásný i drsný), na lidi (svérázné a hodně slovenské, prostě na všechno. Díky za tento blog, který mi evokoval nedávnou  historii.

1 1
možnosti

L.O.N.

13. 7. 2012 16:00
Re: Moc velikou radost

Děkuji.

Ještě budou v týdenních intervalech (vždy v pátek v 15:00) pokračovat další části - Jánošíkovy diery, hřebenovka Chleb-Rozsutce, samostatný blog jen o Velkém Rozsutci a nakonec okolí - Strečno a nový slovenský orloj ve Staré Bystrici.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS