Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Pavel Baumer

8. 5. 2011 19:50
Dočetl jsem jenom k větě

"Ota T. byl oficiálně prohlášen za vraha". Odkud jste, autore, vzal tuhle informaci? Máte své tvrzení nějak podložené? Já jsem se zatím dozvěděl to, že státní zástupkyně zastavila trestní stíhání obviněného, neboť zemřel. Jinou možnost jí v takovém případě ostatně ani trestní řád nedává. Ale že by byl oficiálně prohlášen za vraha...?

0 0
možnosti
PT

hahoc

3. 5. 2011 16:31
Od zacatku se mi to nako nezda

protoze byl pripad takto medializovan, samosebou, ze jsem ho take sledoval.

Myslim si, ze kdyz ted policie pripad uzavrela, mohla by pustit do medii mnohem vice podrobnosti- alespon co se tyce dukazu.

Takto si bude kazdy z nas vykladat mnoho variant, ja se priznam bez muceni,

ze se mi od zacatku nejak nezdalo, ze by byl vrahem a nejak jsem se nepresvedcil o opaku ani po uzavreni pripadu policii.

Mam bohuzel informace jen z nejduveryhodnejsiho deniku a jinych mene duveryhodnych bulvaru:-) A tam se napsalo tolik nesmyslu a slatanin, ze z toho nemuze byt nikdo moc chytry, o tech ruznych nelogicnosti nemluve. Kdybych pripustil, ze si obhlizel barak a planoval vykradeni, proc by zkuseny zlodej chtel klice- snad ten se dostane kamkoliv a kdyby tedy klice chtel nasilim, tak mit predem vse nachystane pro tento hruzny cin- ja sice nejsem nastesti zlodej ci dokonce vrah, ale ja osobne bych vse udelal mnohem chytreji a to nejsem zkuseny zlocinec jako byl tento podezrely.

0 0
možnosti
L

lrkfa

3. 5. 2011 13:06
Zapomněl jste na jeden nepřímý

důkaz - údajně existuje svědek, který viděl jít dívenku s obviněným ?! Ale ta konstrukce v cele kde se oběsil by neunesla ani kýbl vody !

0 0
možnosti

Ormir

3. 5. 2011 11:14
Mně zase přijde divné, že po žádném

ztraceném ditěti se nikdy tak intenzívně nepátralo. Co za tím je ? Někde jsem četl, že její otec je velmi bohatý bývalý obchodník z LTO, ale nevím jestli je to pravda.

0 0
možnosti
OH

Sulthan

3. 5. 2011 11:21
Re: Mně zase přijde divné, že po žádném

Nebojte, patra se vzdy stejne, jen malokdy to dojde tak daleko, ze se nenajde do 2-3 dnu a malokdy se toho novinari tak chytnou.

Mozna jste si nevsiml, ale zhruba tyden po zmizeni Anikcy se na strankach "seriozniho" tisku objevila bulvarni zprava o dalsim ztracenem diteti - holcicce z Vinohrad. Rozebirali to cely den v souvislosti s Anickou, ale o 2 dny pozdeji se nejak zapomneli zminit, ze holcicka jen prespala u kamaradky.

0 0
možnosti
VD

aron

3. 5. 2011 10:46
Hrozná slátanina

Vy se z těch špionážních teorií jednou zblázníte.

0 0
možnosti
VM

Nikola Tesla

3. 5. 2011 10:55
Re: Hrozná slátanina

ta teorie je stejná jako teorie státní zástupkyně....každý si jen něco myslí a pravdu neví nikdo....,i ten mrtvý prd ví...

0 0
možnosti
G

Gmur

3. 5. 2011 10:23
mno a co tohle

Věřila mu vaše sestra, že je nevinný, když ho v říjnu soudce pustil na svobodu? „Vždyť ho pustili z vazby.... Mysleli jsme si, že přece nepustí někoho, kdo zavraždil malou holku. Člověka dají do vazby kvůli každé hlouposti, ale vraha ne!“

Vídali se před zatčením? „Ne. Naďa ho vykopla a vyházela mu všechny věci na chodbu.“

Jak na to Otakar Tomek reagoval?

„Vzteky prokopl dveře. Pak bydlel na ubytovně. A když se ukázalo, kdo to je, chlapi už ho na stavbě nechtěli. On si myslel, že je to moje chyba. Řekl mi, že mě ukope a taky zahrabe. Teď mám strach, že ho pustí a on si pro mě dojde. Radši spím se sekyrou

0 0
možnosti
T

tatar.

3. 5. 2011 11:29
Re: mno a co tohle

to není možné, ota t. se přece nikdy nerozčílil.;-O

0 0
možnosti
VM

Nikola Tesla

3. 5. 2011 10:22
také mi přijde vše nějaké divné...

nejdříve se o tom všude psalo a teď když by se mělo s velkou slávou říci, že vraha jsme dopadli, tak ticho po pěšině a jen pár nepřímých důkazů...takže pravděpodobnost že to udělal Ota T. je stejně veliká jako že to udělal někdo jiný...a to se bohužel dozvíme až zmizí další Anička....

bohužel největší chybu něudělali policisté, ale média, které svými teoriemi a bláboly svedly vyšetřování do slepé uličky...

0 0
možnosti
L

Leff

3. 5. 2011 10:19
úžasná analýza

poskládaná nejspíš ze zaručených informací Blesku, Aha apod.

Nebo snad měl autor tu možnost seznámit se s celým vyšetřovacím spisem? Případně je autor jasnovidec..?

(btw - vrah z kmetiněvsi má zaručený alibi, o tom bych jako věděl něco zase já...!! ;-D)

0 0
možnosti
UL2

UPA Laborec 23

3. 5. 2011 14:38
Re: úžasná analýza

Tak to cekej brzy navstevu

0 0
možnosti
B

bx777desta

3. 5. 2011 9:55
skuktecny vrah

je stary Bruna !

0 0
možnosti

lost

3. 5. 2011 9:32
svého času jsem vypovídal, ..o čemsi ..

doplňující otázky ,,kriminalistů,, a předkládání fotek potenciálních pachatelů se mi jevilo zcela tendenční .

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.