Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

isabell

15. 11. 2010 16:59
...

R^ souhlasím.

 Jsem po vážné neuro operaci a sedět v čekárně pro mne nepřipadá v úvahu (nemohu pořádně chodit ani sedět), bohužel praktik neobjednává, (telefonicky si mohu objednat pouze recept na dlouhodobě užívané léky, ale konzultace už je problém),

bez něj ale nevyřídím rehabku ani lázně, takže předbíhám a dostávám sprchu hnusných označení od ostatních nemocných.

Doktor se sice snaží vyjít mi, v rámci možností, vstříc, ale když sem k němu musela třikrát po sobě kvůli špatným žádankám na rehabku, měla jsem toho fakt plné zuby. Takže jsem si nakonec řekla (díky radě sestry z nemocnice) jen o doporučenku ke specializovanému lázeňskému lékaři a milý pan doktor na mě koukal, jako bych ho tím připravila o měsíční vejplatu :-/

0 0
možnosti

kosciuszko

15. 11. 2010 16:21
1/ Preventivní prohlídka vyžaduje klid a čas

20-30 minut.Na preventivní prohlídky většina lékařů objednává a dělá je po pracovní době.2/ Primář chirurgie měl určitě nějaký důvod něco doporučit. Málo kdy se stene, že o jiném oboru nemá žádné povědomí 3/ TK je dobré doma měřit ráno od 6 do 10 a večer od 18 do 22 hodin,celkem 4x, týden před návštěvou a to max.3 dny po sobě.5-10 minut být v klidu, nemá se chtít čůrat a nemají být překřižené nohy /:-P/ ,tlakoměr na stole / na úrovni srdce./4/ Váš lékař je asi vyhořelý nebo přepracovaný, místo vás pochvalit tak vám něco vyčítá.Nezoufat, dobře už bylo.Bude hůř.:-P

0 0
možnosti

kosciuszko

15. 11. 2010 16:24
Re: 1/ Preventivní prohlídka vyžaduje klid a čas

je dobré, když lékař pacienty objednává, vytížený praktik by ale často potřeboval 2 sestry

/ V Německu má i 4 asistentky/.

0 0
možnosti

ohoho

15. 11. 2010 16:12
Obdivuji Vaše přesvědčení,

  že máte výborného praktického lékaře. Ona "slepota" je podle mě arogance a nabubřelost.

0 0
možnosti

pralinka_rumova

15. 11. 2010 16:21
Re: Obdivuji Vaše přesvědčení,

Což o to, taky jsem měla výborného lékaře. Jen jako člověk nestál za nic. Možná ve své slepotě ani nepoznal, proč od něj lidé odcházejí...

0 0
možnosti

fakta666

15. 11. 2010 15:57
No , to by člověk fakt musel být úplně slepej a mentální

zatím co Julínek uzákonil, aby novorozenci a mrtví platili "poplatky" za nadužívání zdravotní péče, opilci, narkomani, poilitici , vězni neplatí...logické a spravedlivé- že ? Ono je to vlastně všechno v politice od opilců po narkomany viz. Láryš - amfetamin, Šeich - 2,4 promile v protisměru..až po kriminál úplatky viz starosta žabovřesky atd....a víte, že to je všechno ODS ? To je ale náhodička co ?;-D

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=682562#forum

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.