Diskuse

Autocenzura

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

johnpeters

8. 12. 2009 12:03
Na prechodu pro chodce,

drti Tatra duchodce.drti,drti,drti,duchodce se vrti.Poradne se nerozhlednul,a tak nam tadytakhle zhebnul.Ale pozor!-jezte syry Vatra,nezdrti vas Tatra!A na toto jsem prisel sam,-jak videt,basnickeho ducha(a strevo)-mam!P.S,Ahonorar mi, prosim,neposilejte,lide,mel jsem vas rad...! JO, NAME...

0 0
možnosti
AF

Toli

8. 12. 2009 11:54
Slávistický homelessák - bývalý

Mám doplňující poznámku k odstavci o velké lásce, která ...atd. Je to staroegyptské přísloví, které historici využívají k tvrzení, že i v horkém starověkém Egyptu vítr opravdu foukal:

Ženská věrnost je jako vítr. Je věčná, akorát pořád mění směr.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

8. 12. 2009 13:20
Re: Slávistický homelessák - bývalý

;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.