Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tolan

7. 12. 2009 23:06
Fotky jsou působivé, machři "odborníci" machrujte doma !

R^R^  Karma.

0 0
možnosti

Quantum daemon

7. 12. 2009 19:00
kdyz ten photoshop neumite pouzivat

tak se mu radeji vyhnete. Je to nechutne. Proste jste pridaval saturaci a kontrast az tam mate misty nechutne prepaly oblohy do bela atd.

0 0
možnosti

L.O.N.

7. 12. 2009 19:05
Re: kdyz ten photoshop neumite pouzivat

Souhlasím a omlouvám se. Dělal jsem to na notebooku za slunce.

0 0
možnosti

Rudolf Havlík

7. 12. 2009 18:13
hezký to je

pravda že barev trochu moc, ale to nevadí. šedivých blbostí je tu dost. Zeptejte se ženy kde je to k sehnání. A jestli prodávají i ženský:)R^

0 0
možnosti

L.O.N.

7. 12. 2009 18:18
Re: hezký to je

Nechce říct. Prý je to tajné (takže asi budou i ženské).

Ty barvy taky vidím - na notebooku to tak nevypadalo. Práce kvapná málo platná...

0 0
možnosti

stand

7. 12. 2009 15:15
:-:-) amaterske fotografie

to me pobavi nejvic kdyz to nekdo takhle uvede a pak tomu pridava barvy a kontrast jak muze a jeste prosi o shovivavost kdyz sam dobre vi ze toto se lidu prave libi:) a vyslapl si na fotografy no tak jo my vam promijime tu levnou zrcadlovku:):)

0 0
možnosti

L.O.N.

7. 12. 2009 15:22
Re: :-:-) amaterske fotografie

Mám fotografy v hluboké úctě, rozhodně si na ně nechci vyšlapovat. Já se za fotografa nepovažuji, protože vím, že na to nemám.

Své obrázky v plném rozlišení tak přesaturované nemám. Ale když se upraví na 640x480, tak jsou prostě vyblité. V tomto rozlišení bez úpravy vynikne tak černobílé umění, ale turistická fotka krajinky vypadá stejně ze zrcadlovky, jak z nejlevnějšího kompaktu.

Je to skutečně zrcadlovka (až na tu želvu a snapera na talíři). Stála i s objektivem 7.000 (výběhový Olympus E420). Podle mne to slovo levná není třeba ironizovat.

Hezký den přeji

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.