Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

JNP

3. 7. 2009 12:27
Hm...

i já si myslím, že tady jsou lepší typy na odpuzení čtenářů, něco jako boxer po x-té plastice...

Jmenovat nechci, přece  jenom... krása je relativní pojem.

Pro začátek bych tam šoupla jenom kresbu Yetiho. 

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

3. 7. 2009 12:43
Re: Hm...

Rozhodně odmítám poskytnout k těmto účelům mou kresbu.;-O

0 0
možnosti
OU

3. 7. 2009 11:53
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LON

L.O.N.

3. 7. 2009 12:00
Re: Wiener

To je pravda, to by bylo ultraspravedlivé, čtenáři by se neměli nechat ovlivnit autorem blogu. Takto tomu Wienerovi dávají karmu už za jméno, jak k tomu přijdeme my ostatní. Když budou všichni autoři Paroubek, hned se pozná, kdo dostává karmu za kvalitu a kdo za jméno (sorry, Stando ;-) ).

Jinak něco podobného je i v klasickém českém filmu: "My všichni jsme Go-go!"

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.