Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

P.J.

7. 4. 2009 21:25
Karma.

Ani sem to nemusel dočítat dokoce.

Služby O2 už začínají být legendární. Taky sem pro ně makal. Bohužel. :-)

0 0
možnosti
J

jirkaknop

7. 4. 2009 17:45
Nevím kde pracujete

ale s Vaší asertivitou byste byl hvězdou v O2 a jiných dalších firmách. Takhle trpělivě a věcně vše napravovat..já jsem cholerik a některé věci bych asi nevydržel..

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

7. 4. 2009 18:40
Re: Nevím kde pracujete

R^

0 0
možnosti
D

DveSedmickyPlusWhite

7. 4. 2009 16:56
...

Tak si vse odhlaste, ne? Alternativ k internetu je habadej, pevne linky urcite taky a v televizi stejne davaji jen kraviny(a k tomu by taky mohla existovat nejaka alternativa). Ja mam priserne zkusenosti naopak s lokalnimi internetovymi providery a O2 mi uz pul roku nepretrzite slape velmi uspokojivou rychlosti.

PS: Co jste cekal od modemu za korunu? 10 zdirek? Ta wifi na nem bohate staci pro vsechny pocitace v byte ...

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

7. 4. 2009 16:59
Re: ...

Já mám modem ještě bez WiFi :-( . TV jsem odhlásil i proto, že kromě technických problémů mně ani obsahově nepřinášela téměř žádnou přidanou hodnotu.

Až přesvědčíme babičku na mobil, půjde pryč i pevná. S internetem a jeho rychlostí (a de facto i cenou) jsem spokojený - když šlape modem ;-) .

0 0
možnosti
MK

conquistador

7. 4. 2009 15:57
Obdiv

Tedy vaše nervy bych chtěl mít...R^ Ti se od dob "žluté žáby na prameni" naprosto nezmněnili.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

7. 4. 2009 15:59
Re: Obdiv

Introvertní sangvinik/flegmatik. To jsem já.;-(

0 0
možnosti
VP

tevp

7. 4. 2009 15:44
Člověče !

Vy jste masochista ! Já jsem s nima skončil už před léty a vidím, jaký mám báječný život ! Jak se říká : ani za zlaté prase ! A takových firem mám v "seznamu" více, nikdy od nich nic neberu, i kdyby to bylo sebevýhodnější a je mi fajn !!! Mám jmenovat ? :-)

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

7. 4. 2009 15:46
Re: Člověče !

Uznávám, jsem. Konstatuji to už v prvních třech slovech článečku.

0 0
možnosti
RH

Udo_dentista

7. 4. 2009 15:17
Super článek, pravda

Super článek a naprostá pravda. Přesně z těchto důvodu jsem odhlásil 02 i já a nejspíš i desetitisíce dalších lidi. :-©  Ať žijí lokální operátoři a optické vlákno v Mladé Boleslavi. Nikdy žádný problém, všechno šlape bleskově. O2 už nikdy.Rv

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

7. 4. 2009 15:21
Re: Super článek, pravda

Ale aspoň na mne byli vždycky slušní, po telefonu i na prodejně. Bohužel to na spokojenost nestačí, je to jen podmínka nutná, nikoliv postačující.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.