Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

SID09

26. 3. 2009 5:24
Hmmmm

Tak na to teda taky nepůjdu.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

26. 3. 2009 8:32
Re: Hmmmm

Vždycky si říkám, jestli mám svým subjektivním názorem někoho odradit od filmu, který by se mu třeba líbil. Ale tady to asi nehrozí, takže Vás přemlouvat nebudu, o nic zásadního nepřijdete :-( .

0 0
možnosti
O

omnisphere

26. 3. 2009 5:12
Dagmar Havlové už to hlavně dávno Nestojí

0 0
možnosti
V

vazne.jo

25. 3. 2009 15:29
mladá Spáčilová už o tom dnes píše v Kultuře

a nejen ona, vy a jiní nabývají dojmu, že je ten film zbytečný, nudný a když se každý soustřeďuje více na hodinky nebo na detaily,  místo aby byl uchvácen, přemýšlí o osvětlení, dumá, proč to režisér udělal právě tak nebo onak a to během promítání, uvědomuje si uměle pobíhající komparz, ptá se na nelogičnosti děje a dumá o Havlové, která tam nemá očividně co dělat než jen propůjčit jméno.....jestliže už předem ví, že je film hodnocen od 0 do 50%, proč ho ještě vidět?....

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

25. 3. 2009 15:35
Re: mladá Spáčilová už o tom dnes píše v Kultuře

Přesně popsáno. Jako byste to viděl(a). Terezu Spáčilovou jsem četl (až po napsání své "recenze") - stopro s ní souhlasím. Hlavně to není thriller.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.