Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU

3. 1. 2009 10:27
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LON

L.O.N.

3. 1. 2009 11:31
Re: to nemá chybu

Děkuji, Libore M. Libor N.

Mimochodem si nevybavuji, co jsem to napsal před 93 dny? ;-)

0 0
možnosti
MW

mysak_25

3. 1. 2009 0:56
Nasmal jsem

R^;-)se dosyta... Moc pekne

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

3. 1. 2009 11:30
Re: Nasmal jsem

Dík!

0 0
možnosti
JH

Profesor_Nula

3. 1. 2009 0:38
Ten obrázek znám

z přednášek z vejšky. Je to poměrně vystihující, ale mnohdy je to i trochu opačně :-) Jinak sám sebe rozhodně nepovažuju za nějakýho ajťáka, což je takový trochu pejorativní a spíš to vzbuzuje dojem, že člověk od počítačů je nějakej magor, kterej mluví divným jazykem (czenglish). Navíc v angloamerickým světě je "ajťák" výraz spíš pro lidi z IT podpory, člověk kterej přijde, když něco nefunguje (hw, sw) a nikoliv výraz pro vývojáře a softwarový inženýry.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

3. 1. 2009 11:28
Re: Ten obrázek znám

Souhlasím se vším, ten článeček je jen taková ptákovina , kde je splácané všechno dohromady, takže mně ten zevšeobecňující "ajťák" připadl nejvýstižnější označení pro člověka kolem počítačů, od blázna hackera až po business konzultanta.

0 0
možnosti
A

Aveva

2. 1. 2009 20:16
Co takhle hledat klávesu Esc na dálkáči k TV?

;-)

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

2. 1. 2009 21:32
Re: Co takhle hledat klávesu Esc na dálkáči k TV?

;-D

0 0
možnosti
I

ivabublan

2. 1. 2009 16:34
jako ITak mohu rict,

 ze s tim obrazkem naprosto souhlasim a jako stavar dodam, ze takhle to funguje uplne vsude v kazdem oboru a v kazde profesi. Bohuzel.

EU Zakaznik nevi co chce, analytici jsou extremne slabi (cest vyjimkam), programatori maji problem po sobe skontroloavt aspon zakladni funkcnost, dokumentace se nepise, protoze ji stejne nikdo necte, realizace veci casto odflaknou a vsechen ten humbuk kolem je enormne drahy.

EU Chyba je v zakaznikovi, ma si lepe vybirat dodavatele a u voleb volit ty strany, ktere udelaji zakony, ktere podvedeneho zakaznika lepe ochrani.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,52
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.