Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Raverr

30. 12. 2008 14:06
vy blázni:-)))

na co si pořád stěžujete?? ne že by mně vadilo platit za elektřinu méně, ale jmenujte jakoukoliv jinou akciovou společnost, která by dobrovolně snižovala prodávala své produkty za méně, než maximum. proč by to dělala?? Tady ty plky o korupci a nemravnostech a sprosťárnách vám nepomůžou. Chcete platit méně? Tak šetřete. Chcete privatizovat čez?? jaký by v tom byl rozdíl? myslíte, že kdyby byla větčina akcií v soukromých rukou, tak by vám tu elektřinu dali zadarmo?? takhle jdou alespoň dividendy, daně a zisky do státní kasy a můžou se za ně stavět dálnice a další veřejně prospěšné věci. nic horšího než privatizovat čez snad stát ani napadnout nemůže. no.. ale stejně tu budete plkat dál, že??? tak si to užíjte.

0 0
možnosti

IJNovak

30. 12. 2008 7:48
ČEZ ovládl korupcí Vládu ČR i Hrad

a může si dělat co chce = až za 2000,- nakupovat vl.akcie=vytvářet pro své managery z opčního programu odměny. Pouze na to musí vydělat v ČR, do zahr nyní exportuje za 54€/MWh, za dyn.služby platí kruté ceny, a investice pořizuje bez návratnosti (1,2 mld.€ v Gacku, 10% MOL,)

Takto řídí MF strategický podnik se zásadním významem na ekonomiku ČR! Tragédie + korupce = hluboký úpadek = prohloubení dopadů hospodářské krize s rozpadem ekonomiky=nárůst kriminality a občanských nepokojů=zhroucení politického systému. Řešení1)Odhalení a potrestání viníků 2)Nasolení pořádku až stanným právem 3)Obnova ekonomiky

0 0
možnosti

akki

29. 12. 2008 23:20
Jsem s Vámi.

Též mám přímotopy, i když ne vlastní vinou. I když mi žádné zdražování během roku neavizovali, stejně jsem doplácela (při stejné spotřebě) o tisíce víc než v roce minulém. Zdar a sílu nevolníci ČEZu.

0 0
možnosti

NobodyWasHere

29. 12. 2008 17:58
ehm, mám takový pocit,

že v SRN už je elektřina pro domácnosti levnější mež tady.

0 0
možnosti

HonzaS

29. 12. 2008 17:51
Diky za clanek, co dela vedeni CEZ uz je sprostarna

Diky za ten clanek, moc hezky. Problem jsou prave ty opcni programy. Je dost divne, ze ve statni firme vubec opcni programy jsou a k tomu jeste ve firme, co je monopolni. Neni to tak trochu rozkradani? Jasne, legalni, ale za komancu tomu jasne rikali rozkradani majetku, dneska je to odmena pro tezko pracujiciho manazera, ktery dokaze jedine - zvedat cenu u monopolu. Myslim, ze vedeni ze zakladnim vzdelanim by dosahlo stejneho vysledku. A docela by mne zajimalo, co na to BIS a jak tam ty penize tecou a jak je to s dozorci radou a kde je ten dohled statu a majetkova priznani tech konkretnich lidi, co maji CEZ kontrolovat?

0 0
možnosti

kuča

29. 12. 2008 17:11
Mooooooc pěkný článek!

:-) Jenže bohužel, Kalousek má peníze rád, Roman taky a přes to vlak nejede. Je kto banda vyděračů, kteří se dostali ke korytům. tak si to užívají!!!!R^

0 0
možnosti

pidla

29. 12. 2008 16:53
Karma

0 0
možnosti

vver440 re-powering

29. 12. 2008 16:53
víc než 100 proc entní zdražení

za 5 let, to de

0 0
možnosti

balonek

29. 12. 2008 16:45
Můj drahý ČEZe,

zkrachuj (nebo alespoň zprivatizuj) v roce 2009, prosím.

0 0
možnosti

L.O.N.

29. 12. 2008 16:49
Re: Můj drahý ČEZe,

Já se obávám, že o tu privatizace tady právě jde. Aby případný kupec viděl, že mu do toho stát nebude kecat a nechá ho s cenami dělat cokoliv. Zato pak musí nabídnout odpovídající sumu, která jednorázově pomůže zalátat schodek rozpočtu a ještě zbude pro lobisty.

0 0
možnosti

jirkanovaksuperchlapik

29. 12. 2008 16:44
Ať se Martin Roman nacpe

Jedno by mě ale zajímalo, která komoušská sv.ně ho tam instalovala. Schopnějších manažerů než Roman jsou stovky, ale on měl známé na těch správných místech.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.