Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s-s-in

17. 9. 2008 15:00
já jsem tomu věřil i desetkrát za den...

kolik u Vás mám korun a kde se potkáme?;-)

0 0
možnosti

L.O.N.

17. 9. 2008 15:03
Re: já jsem tomu věřil i desetkrát za den...

19.11. bych měl být v Nairobi. V 11:00 před parlamentem?

0 0
možnosti

randomofamber

17. 9. 2008 14:42
Jhell -> co tím chtěl autor říci?

Chápu, že autor paroduje názvy překladem a z "Power" udělá "Silný" z "Racing" udělá "Závoďák", ale proč z "Shell" udělal zcela nelogicky "Jhell"? Správně by by měl provést překlad třeba na "Lusk". Název článku by tak mohl být "Aby váš motor skvěle Lusk!". Nakonec mě zůstává utajeno co, že je to "Žoollííkk"... Vy to víte?

Z bloku jsem nepochopil zda si autor stěžuje nebo vychloubá či oboje, ale hlavně je hrozně chytrý a přejde k "Žoollííkk"ovi. Doufám, že to bude aspoň pořádný terno, když mu toto oznámení stálo za Blog.

Vzkaz autorovi: "Už nepij..."

0 0
možnosti

L.O.N.

17. 9. 2008 14:55
Re: Jhell -> co tím chtěl autor říci?

Děkuji za radu, asi ji poslechnu.

Jinak nechci dělat přímou reklamu, tak tedy proto ty pseudonymy, snad trochu dětinské. "Jhell" kvůli rýmu a reklamnímu sloganu (Aby váš motor dobře Shell - originální slogan, foneticky se čte 'Aby váš motor dobře šel', já píšu 'Aby váš motor dobře jel').

A Žoollíík měl nahradit konkurenční Esso (karta jako karta).

Pokud jsem Vás traumatizoval svým trapným pokusem o odlehčení, přijměte prosím mou upřímnou omluvu.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

17. 9. 2008 14:31
Smartky jsou fakt jeden veliký podvod

Ti, co sbírají bodíky po málu už několik let teď zjišťují, že už jim kartičky nenačítají, neb jim prý budou zaslány nové a body převedeny, ale nikdo nedokáže, že jim bylo převedeno bodů méně než tam měli. Za ulovení každého trubky, který si kartičku založí, dostane pokladní 5,-Kč. Takový zákazník dostane tkz. dočasnou kartičku ze které se mu(až mu za tři měsíce smartka přijde) body údajně převedou(opět jen nějaké) a tak je potřeba neustále telefonovat a mailovat, ztěžovat si a uhánět body až vám nakonec stejně dojde, že jste nalítli podvodníkům. Takže tak, nadávám na ně, říkám si, že tu mrchu s mušlí hodim do koše a vykašlu se jim na nějaké body, ale jsem taky taková trubka, že jí furt nosím v peněžence a ještě ke všemu jsem u nich zaměstnaná.:-(

0 0
možnosti

L.O.N.

17. 9. 2008 14:34
Re: Smartky jsou fakt jeden veliký podvod

Ježišmarjá, co když si to přečtou 8-o. Mám o Vás strach, Jiittkkoo!

Mimochodem, taky ji mám v peněžence, ač jsem ji přes rok nepoužil.

0 0
možnosti

snet

17. 9. 2008 14:08
Body jsou prima

Za každý litr mám jeden bod. Ten sám o sobě nemá žádnou hodnotu. Ale rozhodneteli se body převést na Kapku naděje, potom se 1 bod=1Kč.

0 0
možnosti

L.O.N.

17. 9. 2008 14:11
Re: Body jsou prima

Ve středověku tomu říkali odpustek. Když nám necháte 3 Kč vydělat, tak dáme 1 Kč na charitu (když po nás za ten bod nebudete chtít autíčko). Pořád na tom vydělá více Shell než Kapka naděje.

0 0
možnosti

buxus

17. 9. 2008 13:48
Mrkněte se na blog Ladislava Johany

Domnívám se, že stejný námět zpracoval s větší znalostí věci.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS