Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

Zly_Soused

30. 7. 2008 12:10
karma

Souhlas. Většina kritiků jen opisuje to co si přečetli od Spáčilové, nebo v jiných novinách.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

30. 7. 2008 12:47
Re: karma

Od Spáčilové to beru, ta tomu rozumí. Ale po přečtení její recenze ještě před filmem jsem si řekl, že to asi stojí za vidění, i když to na Oscara nebude.

Po přečtení některých blogů (s naprosto stejnými argumenty, evidentně inspirovaných Spáčilovou) bych na to nešel a udělal bych chybu.

0 0
možnosti
MH

babca

30. 7. 2008 13:16
Re: karma

no tak to je asi mejlka, bo já jak čtu recenzi od Spáčilové, tak je to pro mne přesně to, co potřebuju - vždy sem s ní o 100% obráceně. Na Bathory sem samozřejmě šel - okurková sezona a narozky té mojí udělaly své. Ale film je pro mne propadák roku.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

30. 7. 2008 13:24
Re: Re: karma

Tak to já s ní často souhlasím (zvláště ve výhradách :-)) a často i v tom % nakonec. Často je výhrad dost, ale na konci je vyšší %, asi proto, že třeba od režiséra čekala více, ale stejně se vyplatí na něj jít.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

30. 7. 2008 16:49
Re: karma

Nevím, nečetl jsem, neviděl jsem, ale: Opravdu při pohledu na stejný film nemůže mít divák podobné pocity jako "odborník"? A obdobně je popsat a stejně argumentovat?

Mohu se i ptát, zda nesoudíte podle sebe.

0 0
možnosti
K

Kachnicka21

5. 8. 2008 11:04
Re: Re: karma

To asi ne, ale myslím třeba na lidi, kteří na tom filmu ani nebyli, ale kritizují, že to "je určitě pěkná blbost". Mně osobně se film velmi líbil (s jedinou výjimkou, a to větou Thurza v závěru, po Alžbětině smrti, že ji miloval - to jsme myslím všichni pochopili i bez toho komentáře;-)), ale chápu, že někdo má jiný názor - když ho řádně ohodnotí. Vadí mi názory člověka, který celý film pohaní ze všech stran, přitom vlastně neuvede žádné konkrétní výtky a jeho obecné hanění je navíc zcela mimo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 13,52
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.