Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chytryhorak

25. 3. 2009 15:31
Přicházím

s křížkem po funuse, viděl jsem teprve včera. Chvílemi jako pohádka od Trošky, ale bez vtipu a ti dva mniši - ubohost. Ani se nedivím, že je to takový propadák. Už nevím co Spáčilová, ale u mne 30% (třetinu jsem totiž prospal).

0 0
možnosti

Brainwashed Bunny

6. 8. 2008 19:46
Ja jsem tedy ten film nevidel, ale nechal jsem se

odradit. Proste to, o cem jsem cetl, nemam chut investovat cas a videt tento velkofilm. Vadi mi, ze to neni podle knihy, vadi mi, ze je tam uzvaneny Polivka jako mnich, vadi mi Lucie Vondrackova, nechapu obsazeni Anny Friel, ktera je sice krasna a mila herecka,ale na tuto roli bych ji nevybral. Proste si myslim,ze to byly vyhozene prachy za rozpocet a porad se divim, proc driv dokazali natocit dobry film za babku ? Ted maji rozpocet nafoukly a toci se skoro same braky.

0 0
možnosti

pusy

31. 7. 2008 11:23
souhlas

Ha, konečně názor se kterým mohou souhlasit! Konečně někdo, kdo se nevyžíval ve vyhledávání negativ a hledal i nějaká pozitiva:) A kupodivu některých i našel. Nejste v téhle zemi jediný komu se to líbilo. I když souhlasím s tím, že se tomu dá leccos vytknout, nevidím důvod to tak očerňovat...A rozdíl mezi kritikou a recenzí chápu, můžu opět jenom souhlasit:) (Kdyby vás náhodou zajímal můj skromný názor tak tady - http://britishstars.blog.cz/0807/bathory)

0 0
možnosti

L.O.N.

31. 7. 2008 12:12
Re: souhlas

Se zájmem jsem si přečetl. Jakobychom od sebe opisovali :-). To jsem vážně rád, že je nás víc takových, co se jim film líbil.

0 0
možnosti

slavek133

30. 7. 2008 16:55
ano

pane Jakubisko,napsal jste si to dobře.

0 0
možnosti

L.O.N.

30. 7. 2008 16:58
Re: ano

Nemám na Jakubiska žádnou vazbu, kromě té, že se mně líbí i jeho staré věci (zejména ty vyjmenované na začátku článku). A Bathory se mně taky líbil, nemůžu zato.;-(

0 0
možnosti

Stará kára

30. 7. 2008 16:45
V čem je rozdíl:

Recenze:Žánr literární kritiky, posudek literárního,

uměleckého nebo vědeckého díla po jeho vydání. (Co Je Co)

Kritika: V nejširším smyslu rozumíme kritikou

jakékoli měření kulturních projevů určitou normou. (Ottův SN)

Jinak: Nedělá "ošklivou" kritiku ten, jehož názor se vám nelíbí a "objektivní" recenzi ten, s nímž souhlasíte.

0 0
možnosti

L.O.N.

30. 7. 2008 16:56
Re: V čem je rozdíl:

Tak jsem to nemyslel. Recenze může být i kladná, přestože já s ní nesouhlasím. Pak ji nenazvu kritikou. Já to beru tak, že kritika je zásadně kritická (a neříkám a neposuzuji, zda zaslouženě či nezaslouženě), kdežto recenze může být jak kritická, tak pochvalná.

Ale jak kdysi říkal kritik nad kritiky Rejžek: Kritik má kritizovat, protože je kritik. Kdyby chválil, byl by chválík.

Jinak to byla z mé strany jen taková špička. Já beru i opačné názory a nemám s tím problém.

Tento film se mně líbil a měl jsem pocit, že jsem v této zemi jediný. Tak jsem to napsal, přestože jsem měl obavy, že budu nařčen z neznalosti a kulturního barbarství, což se kupodivu prozatím nestalo.

0 0
možnosti

Toicem

30. 7. 2008 12:18
zajimave, diky, rad jsem si to precetl

...jen ta cestina... ;-(

Napr: Vyzivat se *v necem*...

Mimochodem, víte, co znamená slovo "vezdejší"? - Je to staročesky "denní, každodenní". Vy jste možná myslel "zdejší svět", ne?

No, ale to jsou jen takove hnidopišské poznámky, omlouvám se.

0 0
možnosti

L.O.N.

30. 7. 2008 12:21
Re: zajimave, diky, rad jsem si to precetl

Vyžívání uznávám (opravovat nebudu, protože to není etické z hlediska kodexu), ale to vezdejší mně tam sedí, myslel jsem denní, každodenní.

Děkuji.

0 0
možnosti

Ftipnejj

30. 7. 2008 12:15
Bathory

Bathory-u me zatim nejvetsi propadak roku.

Jen namatkou: bitvy jako z pohadek ( kdyby nebyli natocene, nic by se nedelo ), dva mnisi - k cemu ve filmu byli nevim, jejich vynalezy se hodili tak do zanru Brdeckovo Tajemneho hradu v Karpatech, vsude sama sibenice, popr horici hranice, Deana Jakubiskova opet nejkladnejsi postava, postavu L. Vondrackove jsem take nepochopil, zeny neustale ukazujici nadra, atd.  ....

Kdo chce zbytecne vyhodit prachy, at se jde sam presvedcit.

0 0
možnosti

Člověk z Čech

30. 7. 2008 13:19
Re: Bathory

Nad Vaším příspěvkem se píše o používání českého, předpokládám, že i Vašeho mateřského jazyka. Zamyslete se nad tím, jak píšete. Když už nepoužíváte diakritiku, zkuste aspoň nedělat "hrubky". Schválně: dokážete je ve svém textu najít? ;-(

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

30. 7. 2008 12:14
viděli,

a vyvalenej Bolek stim zakrslym dementem byl skutečně zážitek;-D;-D;-D

________________________

OMFG:-©

0 0
možnosti

L.O.N.

30. 7. 2008 12:18
Re: viděli,

OMG8-o

0 0
možnosti

Azazel333

30. 7. 2008 12:11
Sice mě tam štvali ti mniši,

ale i tak je to nejlepší film, který jsem letos viděl...

0 0
možnosti

Zly_Soused

30. 7. 2008 12:10
karma

Souhlas. Většina kritiků jen opisuje to co si přečetli od Spáčilové, nebo v jiných novinách.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.