Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HS

Fanthom007

19. 6. 2008 18:41
ta vase fotka

Kdy do nas jakoze zapichujete svuj prst s radobytvrdym pohledem by chtela vymenit.

Vim, ze o to tady nejde, ale je to takove zbytecne lacine...;-)

0 0
možnosti
L

littlemisssunshine

19. 6. 2008 18:49
Re: ta vase fotka

Ja bych foto nechala. Proc nemit neco jineho nez tradicni nudnou fotku. A take pripomina mi to tohle: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kitchener-Britons.jpg 

;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AS

pralinka_rumova

19. 6. 2008 17:06
daň z dividend

Trošku vám pokazím dobrou zprávu - z dividend plynoucích do zahraničí se u nás neodvádí srážková daň (15%). Stát tedy přijde o 15% z vámi uváděné částky. A chudák náš tuzemský akcionář těch 15% státu odvést musí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.