Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

Witty1

6. 5. 2008 18:35
No to se mi snad

ani nechce verit..Takovy vstricny pristup u v podstate korunove polozky?To mne uprimne potesilo ze se da jeste neco takoveho zazit.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

6. 5. 2008 18:04
Nojo

Jenže reklamovat máte u prodejce, případně u dodavatele. A "dodavatelem" byly evidentně "Noviny".  Takže správně reagovaly "Noviny" a ne "XYZ" (i když i ty mohly).

0 0
možnosti

jirspi

6. 5. 2008 15:56
Hodně únavný článek ...

... asi jako kdybych tady brečel, že mám opravu sluchátek Koss zdarma, ale při odeslání do opravy musím zaplatit poštovné a ještě si příplatím pojištění ...

0 0
možnosti
JD

King_Feanor

6. 5. 2008 15:05
National Geographic

mám ho předplacený a občas je přílohou hezká mapa. Ale jednou, když tato mapa nebyla ve vydání mi stačil jeden mejl, asi sem se obrátil na správného člověka, a za pár dníá sem měl ve schránce nový časopis i s mapou! Nevěřil sem tomu, mile mně překvapili! :-)

0 0
možnosti
MC

cahous

6. 5. 2008 15:01
no a?

Vubec jsem nepochopil smysl tohoto clanku. Tak jste si koupil vadne CD, ktere jste reklamoval a nikdo se vam po mesici neozval. Tak jste napsal nekomu jinemu, kdo se k vam choval vstricne a pomohl vam problem vyresit. A pointa je teda kde? Kdo vrati mne tech 5 minut stravenych ctenim vasich emailu?:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.