Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

Toli

25. 4. 2008 14:50
Slávistický homelessák

Mimochodem, správný překlad by měl být ne "eliminovali", ale "potlačili". Tedy  ("Konečně vím, co znamená, když jsem v novinách četla, že zřízenci potlačili pokus o potlesk"), což lépe vyhovuje originálu a provedené akci, při které si zřízenci sedli na morče a potlačili ho.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

25. 4. 2008 23:09
Re: Slávistický homelessák

No jo, lépe to sice odpovídá, ale zase by nedávalo smysl, že by Alenka nevěděla, co znamená slovo potlačili. Tak hloupá nebyla.

Já jsem citoval zpaměti, takže to nemusí být přesné. Ale četl jsem Alenku ve dvou různých verzích, to s eliminovali bylo v té starší. V novější to bylo jinak, přesně si to už nepamatuju.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

20. 4. 2008 20:55
jen tak mimochodem

BTW: Podle té 45 v článku mám takový dojem, že máte také tu čest být součástí zlatého ročníku 63. :-)

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

20. 4. 2008 12:29
Jo, jo, taky mám z toho depku :-)

Jo, jo, stárneme všichni, taky mám z toho deprese. To mi připomnělo zase jednu krásnou hlášku z mého oblíbeného filmu Divoké včely: "Ty, já ti mám poslední dobou takový ty deprese.  -- Nó, mě už taky všecko sere." :-)

Pamatuji na dobu, když jsem v roce 1987 ve V-klubu Vysoké školy Báňské v Ostravě objevil Jarka Nohavicu. Představte si malou místnost (asi jako pů školní třídy) a tam namačkaní studenti a Jarek Nohavica. To dnes nezažijete. Tehdy jsme si předávaly jeho nahrávky na kazetách nahrané přímo na koncertech. Pár "strašných", ale nádherných kopií Nohavicových koncertů z Ostravy z doby totality mám ještě schované. :-)

Čas letí jako bláznivý, nezachytíš ho ty ani my. :-)

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

21. 4. 2008 9:48
Re: Jo, jo, taky mám z toho depku :-)

Jo, jo, Vodnář 1963. Přestože Ostrava také připadala do úvahy, já nakonec skončil v Žilině (měl jsem to z Valašska stejně daleko, ale lepší spojení). Tam byl taky sqělý V-klub. oblíbený u folkařů. A ty nahrávky mám na kazetách taky. Ale teď mi má 18-tiletá dvera přinesla CD plné mp3 s Plíhalem :-).

Ale já prozatím ty deprese nemám, ani mne to "nesere" (pardon). Spíš občas nostalgie.

0 0
možnosti
DF

hibernator

18. 4. 2008 13:36
Suchy + Slitr

Je to pisen od Sucheho a Slitra, duet, a zpiva tam Slitr, zenu nevim. Nazev bohuzel taky ne, ale pridam dalsich par versu: "zahrnu te laskou vrouci, snesu po cem zatouzis, nebudu te nikdy tlouci, ani kdyz to zaslouzis"

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.