Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

redi

7. 4. 2008 16:53
Zamáčkla jsem slzičku

a prohlédla si znovu svoje fotečky z listopadu. Je to prostě úžasné místo, kde lidské ruce ve spolupráci s neuvěřitelou pískovcovou nádherou dokázaly zázrak. Dlouho jsem toužila se do Petry podívat a jediné zklamání byl čas. Bohužel, chce to alespoň 3 dny, aby člověk mohl vše vidět. A protože v článku chybí zmínka i fotečka  vyhlídky nad pokladnici, obětiště na vrcholcích nad městem a  kláštera (největší vytesaná stavba), tak počítám, že jste též neměli dost času dojít do druhého údolí a vylézt nahoru.  Ale teď, když je Petra na seznamu Unesco, tak vykopávky běží plným proudem - loni odkryté podzemní, asi pohřební, místnosti, pod Pokladnicí, postupné sestavování římské kolonády a další nálezy. Tak jen doufám, že se mi za pár let podaří zajet si tam znovu, ale ne na pár hodin, abych mohla vlézt a vylézt úplně všude.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

7. 4. 2008 17:04
Re: Zamáčkla jsem slzičku

Měli jsme opravdu málo času. Mohli jsme si vybrat Královské hrobky nebo klášter, podle fotek nám klášter připomínal Pokladnici, takže jsme zvolili ty Královské hrobky, které se nám zdály trochu jiné.

0 0
možnosti
PZ

Tuřínek

4. 4. 2008 16:18
...

Děkuji za hezký a obstáhlý článek.

Také jsem v Petře byla, také v únoru. Bohužel však na mě nepůsobila tak krásně jako na Vás. Tedy takhle, ne že by to nebylo krésné a tak nějak mysticky působící místo, ale tenhle dojem zmizí, když člověk na každém kroku zakopává o jiného turistu. Roky jsem doufala, že se na tohle místo dostanu a pak jsem tam najednou byla - a kouzlo zmizelo...

Alespoň jsem se ale v Petře poprvé svezla na jednohrbém velbloudovi (do dneška si gratuluju, že jsem ještě naživu :-)) a na oslíkovi...

0 0
možnosti
  • Počet článků 359
  • Celková karma 14,59
  • Průměrná čtenost 3233x
Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.