Libor O. Novotný

Cestovatel. Zapisovatel zážitků. Gurmán.

www.libornovotny.cz

www.libornovotny.cz/Vikend

Na blogu iDnes od roku 2007.

Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.

Můj kanál

Around the world with Libor Novotný 

na YouTube má cca 15.000 odběratelů.

Libor O. Novotný

Svět je binární – buď jsi jednička, nebo nula.

Těžký ajťákův den. Většina lidí bere ajťáky jako zvláštní poddruh lidské bytosti. Přitom to vůbec není pravda. Takový ajťák je úplně normální člověk. Tedy vlastně správněji: Takový ajťák je taky člověk.

8.6.2010 v 15:02 | Karma: 26,91 | Přečteno: 3788x | Diskuse| Ostatní

Libor O. Novotný

Reklama v blogu - ano či ne?

Rozhodl jsem požádat pár kolegů o jejich zásadní stanovisko k otázce reklamy na blogu. Bohužel jsem zapomněl odeslat včas emaily, takže nakonec jsem si musel vystačit se svým odhadem a tím, jak je znám z jejich článků.

13.7.2009 v 15:01 | Karma: 20,58 | Přečteno: 2416x | Diskuse| Ostatní

Libor O. Novotný

A co na to Kocáb? Mlčí!

Reklama nikdy nevynikala přílišnou logikou. A nejen ta na prací prášky a gely, kdy žena se zalíbením pozoruje svého partnera uchváceného ženou docela jinou, v „novém" oblečení, které se ukáže býti starým, leč vypraným v chemikálii, jejíž pětilitrovou láhev vytáhne ta lady vamp ze své miniaturní kabelky. Proč ji proboha tahá s sebou?

7.7.2009 v 15:02 | Karma: 23,02 | Přečteno: 2447x | Diskuse| Média

Libor O. Novotný

Ta mrcha tam sedí a jenom na mě hledí

Návštěva lékařské pohotovosti nepatří k mým oblíbeným kratochvílím. Řadím ji v žebříčku oblíbenosti někam mezi placení daní a povodně. Přesto mne několikrát to neštěstí postihlo, ať už jako pacienta, nebo jako pouhý doprovod.

2.7.2009 v 15:02 | Karma: 30,58 | Přečteno: 4696x | Diskuse| Ostatní

Libor O. Novotný

Kniha blogů - jak vybrat nadčasové blogy

TO NENÍ BLOG! Soukromý článek jen pro kolegy blogery o možnosti vydat společně knihu nadčasových blogů.

30.6.2009 v 11:25 | Karma: 11,86 | Přečteno: 1435x | Diskuse| Hyde park

Libor O. Novotný

Těžký ajťákův den...

Ráno vstanu, nabootuju mikrovlnku, sendvič naloaduju do ní, prstem clearnu oči a vyrážím opět trochu pomoci světu být lepším. Čeká mě opravdu těžký den.

2.1.2009 v 16:01 | Karma: 29,58 | Přečteno: 3133x | Diskuse| Ostatní

Libor O. Novotný

Vše je relativní

Vše je relativní. Dnes se mně daří, tak si užívám krásného jarního dne. Ale co když to zítra bude jinak?

13.5.2008 v 14:35 | Karma: 15,86 | Přečteno: 1541x | Diskuse| Ostatní

Libor O. Novotný

Tak jsem nedávno zjistil, že stárnu.

„To je koloběh života. Ale lidi už neměli náladu na filozofy, a ušlapali ho." Tak tuto notoricky známou větu dal k uhádnutí autora kolega bloger Georgis Fasulis a já se spletl. Přestože podle jiného kolegy blogera Zdeňka Oulehly to byla otázka jen řečnická, neboli „Chcete být milionářem" za 1000. Nějak jsem si vybavil nenápadnou ironii Lewise Carrolla a typoval jsem chybně (Alenka v říši divů: Morče opět vykřiklo a soudní zřízenci je rázem eliminovali. Milé děti, protože to je slovo neobvyklé, hned vysvětlím, co s ním udělali. Strčili morče do pytle s sedli si na ně. Alenka si řekla: "Konečně vím, co znamená, když jsem v novinách četla, že zřízenci eliminovali pokus o potlesk!").

18.4.2008 v 13:09 | Karma: 17,43 | Přečteno: 2475x | Diskuse| Ostatní